ploppviola

Alla inlägg den 17 december 2014

Av Liljenberg - 17 december 2014 21:29

Gubben hemma o Mollie sover.
Stefan somnar Miranda.
Varann kväll kommer vi köra hårt på nu.Inga diskussioner....tack!
Vi ska se Bonde på playen.Sista delen.Kommer bli tomt på Onsdagarna hihi
Nu ska jag stilla min hunger med en Nutrilett.
I morron blir shopping av julmat o helggott.Längtar efter att tugga.
Vi börjar på ÖB o fortsätter mot Maxi.

Matat in räkningar konstaterar:Hejdå massor av pengar....

Nästa år ska år ska bli bättre..Punkt!
Go natt//M

Ser ni katten?

Av Liljenberg - 17 december 2014 18:25

Muffins o telefonsamtal på förmiddagen.
Jag som aldrig pratar länge el överhuvudtaget.I telefon alltså.
Sms passar mig perfekt.
Men de var trevligt! Linda vi pratar mer över en fika snart o Tack för samtalet hihi
Sen fick vi besök av Sara med barn.Oxå trevligt.Tack för pratstunden.Sen ringde svärmor o nu ska jag va tyst resten av dagen..hehe.
Stefan är o bowlar med sina anställda.
Jag ska snart tag ta i kvällsrutinerna.Ett antal garnityr ska borstas.
Go kväll//M

Isacs o Pontus kängor kom i dag

Av Liljenberg - 17 december 2014 14:39

Mobiltillbehör




Väntar på fikagäster.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards