ploppviola

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Liljenberg - 18 december 2014 23:18

Batteriet åter laddat.
Flickorna somnade pang bom i kväll Skönt de.Tar så många timmar av kvällen.Hur mysigt de än är att natta dom så äter de upp all vår tid.
En timme vill jag lägga inte 2, 3 timmar.
Jag fick handlat i dag med de bästa sällskapet.Tack för i dag, Malin o company.Som vanligt fick man ju inte allt med sig.Lördag innan jobbet tar jag o Miranda resten.
Jag har haft min syster på fika här o barnen fick fina klappar.Tack igen.
De blev att jag bakade muffins i dag oxå.
Snabbt o lätt o jag ska bli bättre på att inte köpa färdigt.
Även Petra har varit här på fika.Tack till dig oxå för pratstunden.
Vi har har lagat tacos o jag har åter tuggat mat.De var gott.
De knackade på dörren o vi fick den förbaskade ålen levererad.Stefan tycker de är jättekul o jaga oss med den .Jag fick panik o låste in mig på toa.Kan inte gubben komma med choklad el vad som helst ...annat än de äckliga ålahuet.
Jag ringde svärmor som fick ta hand om den.Den får inte ligga i min kyl iaf.

Nu sover alla utom jag.Jag väntar på att klockan ska slå 00.00 så jag kan göra en överföring på kontot.Kanske somnar jag innan dess.Så go natt//M

Av Liljenberg - 18 december 2014 21:07

Handlat.Haft fikagäster.
Skriver mer sen dåligt batteri.

Av Liljenberg - 18 december 2014 08:21

Ny dag nya tag.
Killarna har gått till skolan.
Ska plocka lite här innan flickorna ska lämnas på dagis.
Julfest där.
Miranda har klätt upp sig o Mollie vägrar använda sin julkläning.
Ska julhandla i dag med Malin o Malte.Gissar på att Linn också följer med!?De gör du va hihi.Då blir jag glad.
Sen kmr syster o julfikar i em.
Får se om jag hinner baka nåt annars får en burk pepparkakor rädda mig.
Lite julmust sen är hon nog nöjd.
Jag kör på i dag också med nutrilett sen får jag se i morron Målet är att sen äta lagom vilket är svårt för mig.Antingen eller så funkar jag...tyvärr..
Vi ses en sväng sen Petra.Nu ska jag vika in lite rentvätt.
Trevlig Torsdag//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards