ploppviola

Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

Böter

Av Liljenberg - 17 juli 2012 11:32

o betalninsskyldig verkar jag bli..Fast polisen sa flera ggr att jag verkade trevlig o glad o gav ett gott o ärligt intryck(tack o lov)Men vid en sån anmälan får nästan alltid anmälaren rätt o eftersom jag lagt på en låda o inte har något kvitto så ser de ju sämre ut för mig..  

Jag erbjöd mig själv att betala den missnöjda kvinnan som säger sig inte fått sin vara men sen är de upp till åklagaren att sätta dom ev böterna...


Har mailat kvinnan o bett henne uppge sitt konto sen hoppas jag detta är ur världen:knappt sovit nåt i natt o nu på morronen har jag svettats, haft hjärtklappning,magknip mm:drar en STOR lättnadens suck..drömt massa mardrömmar om att skaka galler mmm  


Tack för stöd o tröst o allt fint ni skrivit o gjort....


Nu ska jag ta ny energi o lämna detta bakom mig...


Hoppas ni har en bra dag/Monica

 
 
Jennie

Jennie

17 juli 2012 12:27

Vilken soppa.
Tyvärr står, som du säger, ord mot ord.
Jag har inte sålt på länge men köper ibland saker på Tradera. Sist köpte jag, vad jag anser, dyra konsertbiljetter. Jag fick kuvertet skickat rekomenderat. Det samma hade nog gällt om jag köpt någon dyrare märkesprodukt. För min egen säkerhet hade jag hellre betalt 50 :- extra, fått ett kollinummer och vetat att jag fick varan !!

Om det är någon som försöker luras tycker jag det är för jävligt :@

Kram

http://battreochfinare.blogspot.se

Liljenberg

17 juli 2012 18:55

Ja de har varigt riktigt jobbigt detta...hoppas de snart är ur världen,,kramar

 
Ingen bild

Camilla

17 juli 2012 14:51

Det är ju helt galet att du skall betala böter! Du har ju erbjudit dig att ge henne pengarna! Varför tar hon inte emot det, eller kräver det, först innan hon gör en polisanmälan??? Så himla trist historia detta!
Kan förstå om man känner sig lurad om det inte kommer en utlovad vara, men om man då blir erbjuden ersättning är ju saken ur världen! Det är ju ord mot ord! Du kan inte bevisa att du skickade det, men hon kan ju inte heller bevisa att hon inte ljuger när hon äger att det inte kommit fram!
Hoppas de skippar dina böter helt, tycker det känns obefogat!
Men skönt att ha detta ut världen, hoppas du kan pusta ut och släppa detta trista nu!
Kram!

Liljenberg

17 juli 2012 18:54

Tyvärr gäller detta ytterligare en kvinna som jiddrade i början på året..hon ska få sina pengar men jag lär inte undkomma böterna tyvärr,,tack för dina ord,,kramar

 
Ingen bild

stina

17 juli 2012 15:54

skönt att det gick bra ändå men låter otroligt löjligt med böter. Jag kommer då aldrig våga sälja något om det är risk att dit pga postens slarv. :/ Kram

Liljenberg

17 juli 2012 18:52

Ja jag känner ändå mig lättad:detta har ätit på mig..Ja jag säljer bara biligare saker nu:vågar aldrig sälja nå atörre igen,,kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liljenberg - 20 november 2016 18:17

Vips där gick 1 månad. Fullt upp med allt. Pusslar o trixar. Vi har firat Stefan och Isac som fyllde år Fredag o Lördag. 14åringen vill inte att jag lägger ut bilder på honom.Drf blir de utan huvud. ...

Av Liljenberg - 23 oktober 2016 23:43


Bio med töserna o lillasyster. Storkarna. Rolig men väldigt högt ljud. Fattar faktiskt inre vrf allt ska va så högt så de sprakar i trumhinnorna? Helgen slut o i morron börjar pusslet igen.Ska bli skönt med höstlov sen. ...

HIH

Av Liljenberg - 22 oktober 2016 23:38

Var en sväng på stan med denna gossen. Lätt o göra honom glad:man går in på Subway :) Miranda var oxå med. Vi var på Hih:s loppis. Köpte fyra par skor o en body till Mollies ena "bebis" Lite andra ärenden o sen till jobbet. Mirand...

Av Liljenberg - 16 oktober 2016 23:28

Pontus på väg till farmor för o fiska. Miranda o jag shoppade i går. Blev ett antal påsar. Mollie ville prova sin Hallowenmask Fixat med julklappar Jag har varit o fixat håret. Jag har dessutom lyckats gå ner 6 kg på 5 veckor. ...

Bio

Av Liljenberg - 3 oktober 2016 20:23

Lillhönans första Biobesök. Hitta Doris. Tre av barnen följde med. Även S. ...

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards