ploppviola

Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

Fritak

Av Liljenberg - 27 juli 2012 09:37

eller Fredag på svenska språket:en dag man alltid längar efter  


Vad ska då ske i dag? Köpa godis:ja!


Funderar på att gå till stan men behöver även fylla på lite från Maxi som jag glömde i går(vällingen slut på Maxi:hoppas inkommen i dag)


De verkar va varmt även i dag o de blir väl att passa på o sitta lite i solen med tanke på att helgen verkar bli regnig(?)


Mollie sover i mitt knä o sen vankas de välling o sen ut...


Får se om killarna hittar kompisar:alla verkar ta sitt pick  pack o dra i väg heela sommaren så kompisarna som är hemma är få eller obefintliga...


Tycker folk stressar runt hela sommaren lång..Jag tycker dagsutflykterna är fullt tillräckliga o jag gillar o komma hem på kvällen till min egen säng o man har ju saker man vill göra hemma oxå..Fast vi är ju olika o vissa tycker semester är att just semestar bort..  


Vecka 32 ska vi dagsutflykta,hoppas bara vi hittar en bil tills dess.Finns inga här i skåne men HOPPAS att de ska komma in någon under helgen..vi ska ha en 9 sitsig med bra bagageutrymme..ska ha gått under 10 000 mil o de ska helst va silvergrå/mettalic..


Skön Fredag på er
Ps påminner igen om min chokladtävling:vinn 1 kg choklad   ds





 
 
Ingen bild

stina

27 juli 2012 09:53

ska ni hyra en sådan bil som vi har :D ska ni köpa nytt? ja dags utflykter kommer man långt med. Tycker det är lite hysteri att fara sverige runt så fort det är semester. Det finns mer än man tror att se runt om kring däe man bor faktiskt :)

Liljenberg

27 juli 2012 10:05

Om vi inte hittar så ska vi hyra men en renault(stavas)traffic tror jag de heter
Ska byta in min om de går..Finns flera i stockholm men inga här..Ja sverige är ett vackert land jag har mycket kvar här o se..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liljenberg - 20 november 2016 18:17

Vips där gick 1 månad. Fullt upp med allt. Pusslar o trixar. Vi har firat Stefan och Isac som fyllde år Fredag o Lördag. 14åringen vill inte att jag lägger ut bilder på honom.Drf blir de utan huvud. ...

Av Liljenberg - 23 oktober 2016 23:43


Bio med töserna o lillasyster. Storkarna. Rolig men väldigt högt ljud. Fattar faktiskt inre vrf allt ska va så högt så de sprakar i trumhinnorna? Helgen slut o i morron börjar pusslet igen.Ska bli skönt med höstlov sen. ...

HIH

Av Liljenberg - 22 oktober 2016 23:38

Var en sväng på stan med denna gossen. Lätt o göra honom glad:man går in på Subway :) Miranda var oxå med. Vi var på Hih:s loppis. Köpte fyra par skor o en body till Mollies ena "bebis" Lite andra ärenden o sen till jobbet. Mirand...

Av Liljenberg - 16 oktober 2016 23:28

Pontus på väg till farmor för o fiska. Miranda o jag shoppade i går. Blev ett antal påsar. Mollie ville prova sin Hallowenmask Fixat med julklappar Jag har varit o fixat håret. Jag har dessutom lyckats gå ner 6 kg på 5 veckor. ...

Bio

Av Liljenberg - 3 oktober 2016 20:23

Lillhönans första Biobesök. Hitta Doris. Tre av barnen följde med. Även S. ...

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards