ploppviola

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Liljenberg - 5 april 2012 11:23

Vi haft värsta sjukstugan här:först Mirres uvi med skrik o gap o sen fick Jacob ont i ena örat o sen andra.natten tills onsdagen var INTE rolig..Vi drp hans öron o gav nässpray o först alvedon o sen ipren men INGET hjälpte..Jag som redan lider STOR brist på sömn fick den natten ännu mindre änn dom vanliga få timmarna o ångesten började krypa som den gör jag jag inte får sova..huvudet rusar så o man blir så yr o förvirrad o känner sig dement....


Iaf så satte jag Jacob vid tv:en för han tjöt o riskerade o väcka hela huset...han var vaken från 03 den natten o deckade till sist i går på kvällen kl 18:30..Vilken enorm lättnad när han äntligen somnade..han var så ledsen o hade så ont..Var hos dr med honom i går em o fick i honom 2 doser sulfa men vi märkte ingen effekt alla först....till sist gav vi honom en citodon i ren desperation....den hjälpte för sen blev han yr o somnade..stackaren hade även jätteont i magen o mådde väldigt illa....


Jag var tvungen o komma ut en sväng i går em o gick till stan med Isac Pontus Miranda o Mollie..De var precis vad jag orkade..Isac köpte sig en sparkcykel för egna sparade pengar o Pontus köpte sig en skatebord en cykelhjälm o en väska att ha de i:oxå för egna pengar...


Miranda köpte en liten docka för sin månadspeng...o ett set med halsband o armband..Killarna köpte sig vars ett par solglasögon oxå....


Jag trillade in på Lindex rea o fyndade en hög med kläder i stl 74 o 80 som Mollie ska ha sen..flera bodys o mjukbyxor strumpor o mockasiner för ca 350 kronor(knappt)


Sen orkade jag inte mer så vi gick hem....


I dag ska vi gå ut en sväng till någon park o Ponte ska bort o leka med en kompisvid 13 tiden..


I kväll blir de att vi hämtar Mac donalsmat o sen gömma påskäggen till barn o gubbe..Ska bli skönt o få bort alla påskägg:Miranda är avundssjuk på allas ägg o vill ha ALLA


I morron ska vi fira svärmor som fyller 64 den 10:onde..Blir lite påskfest samtidigt o Stefans syster med familj kmr o även hans mormor..

Blir kul för barnen o träffa kusin Alma.Dom har inte träffat vår lilla Mollie heller...


Glad påsk på er alla/M



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards