ploppviola

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Liljenberg - 21 april 2012 16:32

är kul o nödvändigt förståss  


I går blev de Kristianstad med dessa två:Min vän Tina o hennes Vincent som är 15 månader...:    

De blev shopping på Åhlens där jag använde kupongen med 20%på ett köp(upp till stl 86) som jag fick i bb-väskan

Blev haklapp o kräklappar,klänningar,mössor/solhatt,kofta o lite annat smått o gott till töserna(mest Mollie för rabatten)

Dom har så fina strumpor där:Mirre fick tre par o Ponte likaså..                


Sen blev de Lindex där dom hade ta tre betala för två så jag köpte överdragsbyxor till Ponte o Mirre o en tröja till Mirre o sen lite annat plock          


Hm hade 10% o så hade jag en check där....          

Nöjda o glada gick vi åt på Mac donalds o sen körde vi hem..Mollie sov ända fram tills vi kom till Mac D


På kvällen hade vi tacos o de vanliga fredagsmyset med chips o cola...      


I dag har Miranda Mollie o jag varit på stan med Malin o Malte..Lite skillnad på antalet folk mot i veckorna när vi brukar va där..Gick knappt o komma fram med syskonvagnen..Kommer inom kort börja använda enkelvagnen vissa promenader..Mirre vill gå mer o mer men i bland behöver hon sova som i dag o då är syskonvagnen nödvändig..Ska titta ut en ståbräda o köpa( någon som ska sälja?)


På nisses sålde dom ut påskpyntet(sia)till halva priset o jag slog till o köpte supersöta 10 äggkoppar o en prydnadshöna man kan lyfta av huvudet på o ha godis el nåt i...        


Blev även kappahl o Lindex på jakt efter snygga mjukisbyxor till en herre som man knappt får på jeans,men utan resuktat då dom bara har vanliga tråkiga gympamjukis..Jag söker liite häftigare o mer färgglada o med nåt tryck el liknande..hittade dock lite annat o fick även köpt present till Stefans kusins lilla flicka..På hm hittade jag ett par mjukisbyxor som hade lite detaljer o dom fick duga..köpte även två nykelringar för varenda unge som projektet heter..Gör ont i magen o veta att de finns mammor o pappor som inte kan ge sina barn mat..Inte så svårt o fatta hur de känns el att tänka att man inte kan erbjuda sitt skrikande barn mat o se de magra o svälta i hjäl..Hua massa extra mammorhormoner som rusar i en nu.....så jag hjälper dom gärna på hemmaplan o dessutom var nykelringarna fina o jag köpte en tjej o en kille....        


Sen blev de fika på lövet o de var många som tittade åt Mollie(något visst med så små)En mamma som tyckte att flickorna var lika mig,särskilt på näsa o mun...jag tycker Mollie är lik mig när jag var liten o hon påminner en del om pappa,annars är hon lik Pontus just nu..Miranda är lik mig från näsan o ner o Stefan på ögonen(särskilt när han var liten)



Mollie sov hela stan i dag oxå o lät sin mamma shoppa,medans Miranda har fått tragg o tjataresjukan:titta mamma titta vad jag kan maaaaaaammmma titta då, heeeeeela tiden..Hon är söt som socker men de bor ett mionster i henne när hon sätter den sidan till.....tigger som en tok gör hon oxå....




Mirre var gnällig o tiggde som en tok så att hon somnade sen var SKÖNT må jag säga..vi gick inom knantum o jag köpte lite mer lördagsgott...


Jacob är hos farmor o ska sova där i natt o Isac o ponte har varit där över dagen medans Stefan köpte en dator till sin pappa som han hjälpt honom o installera o fixa(el vad man nu gör)


Han kmr snart hem o då hoppas jag att han föreslår pizza  


Ha en fin kväll på er.../Monica


                 





Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards