ploppviola

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Liljenberg - 26 april 2012 12:18

  I veckan var vi med i tidningen där efter pratade vi med redaktören o blev tillfrågade om vi ville vara med på ett reportage..Hon frågade om barnen är gemensamma o de är dom ju alla....

I blandfamiljer kan ju barnatalet lätt stiga upp till fem o mer men just med samma föräldrar tyckte hon de var ovanligare...


Senare i år firar vi 19 år i hopa(genast känner jag mig MYCKET gammal... 

 Nädå vi träffades då jag var  16 så jag är väldigt ung ännu hehe


Så veckan har varit full med klädplaneringar(matchning)o storstäd o röj....

Inte så lätt när man har ett barns som älskar o ligga o tutta o som vill va i famn typ heela tiden..Mycket magknip o då vill man va nära o känna sig trygg ju...

Nu är lilla Mollie dessutom rejält snorig hostig o allmänt förkyld..tror att hon har ont i halsen för de kmr salivbubblor hela tiden o hon dregglar(kan knappt va tänder redan?)


Miranda blev prickig häromdagen med upphöjd hud(nässelfeber?)Hon är fortfarande prickig o stenförkyld med snor o hosta o hela kittet....GNÄLLIG XL

Piper o gnäller .....  Har lagt till med varför då o vad händer då efter allt man säger...


Miranda:mamma får jag gå här(balansgång på en kant)Jag:ja de får du.. Miranda:varför då?Haha ja ni ser 


I går sa hon om du inte slutar skälla på mig får du inte va på mitt rum....  


Till något annat:jag beställde ett litet lekhus till töserna häromdagen o blev superglad över snabba leveransen(en dag)släpar in ett stort paket/kartong o när jag öppnar ligger där en stoor studsmatta....Man blir ju så sur..Konstigt för när jag beställde vagnen kom fel vagn..Beställde en vit matstol fick en svart..plus ett rosavitt dockskåp o fick ett turkost..Lite märkligt hur många ggr de blir fel..... 


Nytt hus är skickat o dom ska hämta upp studsmattan....


Nu har jag fixat Mollies doppresenter från oss de blev en fin speldosa med fotoram samt en sparbössa(en liten katt)Ville haft nåt mer men de blev 500 kr så de kändes som de fick räcka...


Vi var en sväng på stan o köpte lite kläder:Mirre fick ett par rosa jeans o en kläning o så strumpor..Fick köpt Maltes 2 årspresent o så fick Mollie lite kläder på rean bla en fin röd fixoverall till vintern som kostat 400 reades nu för 100 kr,plus att jag fick 200 avdrag på hela köpet(nån kampanj dom körde nu)Fixade två morsdagskort o ett grattiskort till Malte...


Fick även bytt kläderna frånTina plus familj då jag redan fått samma i samma stl....jättefina kläder...


Nu ska jag fixa de sista inför tidningsbesöket..Ha en fin dag/Monica








Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards