ploppviola

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Liljenberg - 23 april 2012 11:00

I dag är jag överallt o försöker plocka:tomt kylen på rester o sen har här diskats o tömts sopor,sorterat papper o slängt tidningar o vikits in kläder,ja lite av varje helt enkelt..Satt in tidningsurklipp på folk som fyllt år osv...


Äntligen ringt till svenska kyrkan som jag tänkt varje dag att göra:ska bara.......men nu hade jag skabarafärdigt o ringde o dom skulle återkomma eftersom hon inte fick tag på prästen just nu o vi har särskilda önskemål....så senast i morron skulle dom ge förslag på datum...


Mollie roar sig korta stunder i sittern el i sin säng el på gymmet.Fast sistnämda är tråkigast tycker hon..


Vem tycker inte de 


 Båda flickorna är lite förkylda o hosiga,mest Mirre.....Mollan skrattade riktigt med ljud nu i slutet på veckan o i helgen:helt ljuvligt o höra..Så go o glad liten minifis  


Vi ska gå o hämta killarna om ett par timmar o då svänga inom parken en stund....


Hoppas alla har en bra dag/Monica


      Mollie i går o Miranda i lördes:tuggar så munnen glöder(lördagsgotte)Isac håller Mollie nu i morse

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards