ploppviola

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Liljenberg - 8 april 2012 10:43

Allt har gått i ett o kraften att blogga obefintlig...


Haft en tuff period med mycket sjuka barn o även vi föräldrar har varit kassa,,fortfarande med hosta o huvudvärk...sen har jag varit låg o hormonell o vaknat tung i bröstet(ångest)flera mornar..Brukar kännas så vid dels denna årstiden(allt är ljust:allt damm syns tydligare bla)dels efter jag fött(hur ska man kunna göra nåt bra av denna lilla människa bla)


Mollie sover fortfarande på mig o de går änn så länge bra...hon är ju mitt lilla hjärta o jag tycker de känns tryggt o ha henne på mig så jag vet var hon är o så kan jag kolla andningen...


Timmarna med sömn har ökat o två nätter sov hon på mig från klockan 23:30-05:40..mat o sen somnade vi om o sov från o till tills klockan 08:30..


Miranda har varit i sin egen säng flera hela nätter men nu två sista har hon kommit in till oss o legat o hostat hur länge som helst....


Långfredagen var vi o firade svärmor o den dagen vill jag helst glömma,slutade med att vi åkte hem pang bom...


Orkar inte gå in på ngr detaljer men kan säga att Mollie fanns inte i vissas ögon o dom kunde inte ens gratta el knappt titta på henne(vilket gjorde mig väldigt ledsen)

Sura dumma sarkastiska kommentarer men personen pratade inte med mig utan nonchalerade, o sarkasmade genom våra barn..Så dåligt o lågt o jag fick nog o vi drog...


Svärmor undrade om jag var sur på henne o jag ringde i går o berättade allt o de jag burit på dessa år efter de behandlandet av denne personen..Skönt o lätta sig efter att ha haft detta inom  mig i såå många år...


Så vad som händer nu vet jag inte men lusten o träffa o fira denne person finns inte o kulmen blev när vår dotter inte fanns till alls i dennes ögon:jag tolkar de som ren o skär avundsjuka o dumhet....men som man bäddar får man ligga o personen ligger illa till i mina ögon...


Nu ska jag ta mina fyra små o gå ut o handla lite o posta paket o sen till en park..Vädret är underbart med sol!!!


Ha en fortsatt fin påsk o dag!!/Monica


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards