ploppviola

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Liljenberg - 11 april 2012 16:44

kläderna kom i dag:vilka färger o så mjuka o fina...dock var dom rosarandiga kläningarna inte med..Antar att dom var slut..

Miranda var helt salig o sa åh tack mamma dom är underbara,till allt  Mollie fick likadant o de ska bli så kul o klä dom likadant..Fånigt tycker många men jag tycker de är gulligt o så har jag gjort mycket med killarna iaf dom två minsta(svårt o hitta till tre så sprida stl i bland)

Nu till dopet vill jag ha likdana skjortor till killarna o iaf samma färger till flickorna..Mollies villervalla kläder tog jag i större stl då jag tycker dom växer så fort o de blir lite roligare o klä fint sen när hon blir lite stadigare o inte bara ligger...


Mirres tog jag i 116 men de var rätt stort o mer som en liten 122 kanske? Hon har kläningen på sig nu o koftan....


De blev att vi gick till två parker  regnet o Mirre var nöjd tills vi kom hem o hon hade grus på sina strumpor


Vi åt o la oss sen för o vila alla tre...vaknade med ett ryck 12.50..Barnen hämtas 13;00


Slängde på oss kläderna o så ut..


Sen hem o fikade o lite läxor..

Svärmor ringde o frågade om vi skulle fika på fredag o en runda på stan..De ville jag gärna    


Nu på em kom ett sms från kappahl som har 30% på ett helt köp i morron så jag ringde o frågade om vi  inte kunde ta i morron i stället o de gick bra..Så i morron ska jag fynda..Killarna behöver en del nu..frågan är hur mycket mer jag kan köpa till Jacke på barn nu,han har klagat på att kallingarna i stl 170 sitter trångt,så nästa blir väl stl S på på manavdelningarna    


Ja o tjejerna med(NOT)men de är kul med kläder o nu kan ju Mollie ha lite efter Mirre dessutom..


Hoppas på lite uppehåll,eller iaf inget ösregn..tycker iof regn är mysigt o luften så vårig o frisk o skön men de trista är att jag inget ser för glasögonen blir så prickiga.


Nu är de snart kvällsmat,blir en macka i all enkelhet..Jacob är på fotboll o Stefan är kvar på jobbet en stund o så ska han till coop o beställa smörgåstårta till lördag..


Mollie ligger o tuttar o flänger o har ont magen om vartannat.. fin kväl på er


//Monica




Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards