ploppviola

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Liljenberg - 18 april 2012 09:17

är Mollie i dag  


För första gången på dessa veckor så har hon sovit två timmar själv brevid mig i sängen...o jag fick sova på sidan...obeskrivligt skönt..Ryggen är aningens öm efter konstant ryggläge o en dam på magen natt ut o natt in..Samtidigt som de så klart är mysigt..


De blev till att duscha och göra vid sig i 190 knyck då Mollie fick värsta skriksjukan o gapade som en tok under min dusch o när jag snabbt fick göra vid mig..Typiskt just i dag när vi ska fotas..Hade velat sminka mig mer o fixa håret bättre men får se hur hon är sen i eftermiddag..Jag ska stryka resten av kläderna o fixa Mirres hår oxå bla...


Hoppas de flyter o att alla tänker sammarbeta o inte sura när vi ska plåtas....


I dag hoppar vi promenaden o parken på förmiddagen,för jag måste få Mirre i säng o få i ordningen på hennes sömn..Slutar så gott som alltid med att hon somnar i soffan vid mellan 15 och 16 o sen somnar hon så klart inte i tid på kvällen....


Promenaden tar vi när vi hämtar killarna o så får vi inom parken en sväng....


Nu ska här hängas en tvätt o sen röja de som går(Mollies humör som får avgöra)


Ha en fin dag på er/Moica





Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards