ploppviola

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Liljenberg - 29 april 2012 17:43

Ah, har just avnjutit en riktigt god middag:pommes,tzatzikisås,gurka med italiens mix på,o lax med massa citron:höll på o äta i hjäl mig kändes de som....

Familjen hade pommes o hamburgare...


I dag har vi varit ute o gått en sväng o barnen fick leka på Västerskolan....inte jättekul för mig som snorar o har röda rinnande kliande ögon,är förkyld men måste va min allergi som satt i gång igen(olika starkt olika år)


Tog ögondrp vi har hemma alltid för Jacobs massa allergier,stod att man som ammande inte ska ta dom men vad kan hända..Kan mer förstå om man tar en tbl???


Kändes genast bättre när jag tagit dom....


På hemvägen gick vi inom gethornets kiosk o tog vars en glass.....


Mollie fyller två månader i dag o dagen till ära har hon varit så lugn o nöjd o go:de tackar vi för...


Hon har blivit så stor o skrattar hela tiden då man pratar med henne...


Barnen är ute o leker o Stefan fixar disken...


I kväll blir de film o lite geisha o läsk...


I går var jag på stan med töserna o så med Malin Malte o Linn..


Jag skulle ju inte handla mer men de råkade bli skor till Mirre,kalsonger till isac,finkläder till pontes skolavsutning(som jag ju skulle köpa men kanske inte just nu hihi)fick bytt Mirres rosa jeans till ett par lila i stl större...undrar om dom syr kläderna efter små tunna kinesungar????Mirre är iof inte en tunn liten person utan har lite former men de tycker jag ett barn ska få ha...de står 4-5 år i hennes kläder o hon är 3.......lite fel bild o inte så kul o tro att man är så stor kanske???


Iaf fick jag köpt två lila fleecejackor till töserna för 50 kr stycket(ordpris 129 st)


Vi var o fikade o stan kryllade av folk:långlördag med karuseller o grejer..Mirre åkte en bilkarusell men gol o ville allt o ha allt osv:mysiga jagkansjälvåldern.......


Nu ska här förtäras chokladpudding,,trevlig kväll på er/Monica


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards