ploppviola

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Liljenberg - 14 april 2012 16:14

för Jacob i dag o de gick över förväntan...  


Vi hade bestämt oss för o köra en positiv inställning från början o inte ge chanser till sura miner o allt löste sig o vi kunde prata normalt o trevligt..kändes väldigt skönt...


Vet att en person haft ett finger med i spelet o de var mycket drf som inställning var positiv..


Vi åt smörgåstårta från coop som gick ner men kunde varit utan fruktgrejer i tycker jag...


Paj o glass till fika..


Smidigt o bra allting..Blev bara att jag snabbdammsög kök hall tvrum o torkade golven smabbt..Sen de vanliga röjet i kök o städa toan..


Stressar lätt nästan i hjäl mig med städ annars o har bestämt att varva ner o ta de jag hinner utan o dö på kuppen  


Städa kan man ju göra dygnet runt o de kmr ju alltid tillbaka så vrf egentligen när de ändå blir massa stök o smulor efter ett kalas...


Men fint blev här o alla gick hem nöja o glada o mätta...


Nu är alla ute i trädgården o Jacob inviger sina nya fina fotbollskor..


I kväll blir de film o chips...nu kmr bilderna från kalaset o även bilder från veckans 305shopping på kappalh samt bilder på barnen från veckan:                                                             
                                        Mirre visar upp sina villervallakläder


                      Shoppingen från Kappahl...



      Fredagstacos

    Fredagsgodis o mina FAVORITER från paradisasken(från hemmakväll)


  Mollies fredasbad:första gången hon inte skrikigt o hon njöt läänge...


                                            På bilderna(förutom min familj)min mamma Viola,min bror Kent,min syster Marie,svärmor Christina,barnens kusin Alma


Trevlig lördag på er//Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards