ploppviola

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Liljenberg - 4 augusti 2014 21:33

Yves     Passa på o köp hem bra produkter utan massa djurdelar i o saker som är bra för kroppen

Av Liljenberg - 4 augusti 2014 21:15

Nelly     Kika in här o klicka hem nåt fint:för de är du värd.


Hej alla....Idag börjde Stefan jobba igen o därmed är tre veckors semester slut.

De har varit sköna veckor med mycket bad o utflykter.

Faktiskt den semester som flötit bäst på länge.

Om man bortser från vissa saker från vissa barn  


Jag säger inte att man ska slå barn o att de skulle hjälpa men jag kan lova  att smockan hängt i luften vid vissa tillfällen.Hiskligt hur ett litet sött barn kan kalla en för så vidriga saker.

Jag har ingen tolerans för varken svordomar el könsord el att bli hotad till livet.

Så har vi inte fostrat våra barn, de kan jag lova er.

Man styr inte över allt o många menar på att de hade dom inte accepterat..NEJ de gör inte jag/vi heller o vi sätter emot allt vi har för o ta bort detta beteende,som tur är händer  de rätt sällan o vi ska kämpa för o få bort de helt.


Miranda har hamnat i nån förfärlig gråtperiod, o kan inte bestämma sig för hur hon vill ha de med saker.Först ska hon o sen inte o sen gråter hon.Skrik o springa in på rummet o störtgråta.Snart 6 år(halvår)ooohhh vad man längar.Förrutom 9 år så är 6 år den åldern jag faktiskt fasar för o som varit värst med killarna.


Men som sagt semestern har varit skön...

I dag gick jag inte upp förrens kl 11.Jag sov inte men låg o drog mig i all evighet.

Sen blev de mathanding på Maxi.Flera stora kassar med mat blev de..Ungarna äter mackor smör ost yoghurt som hästar.


Nu ska jag fixa till kök o hem o sen mot sängen.Sov gott allesammans//M



Av Liljenberg - 4 augusti 2014 21:08
Av Liljenberg - 4 augusti 2014 10:43

Länk test

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards