ploppviola

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Liljenberg - 10 augusti 2014 22:25

Kvällen i bilder.

Av Liljenberg - 10 augusti 2014 20:27

Energin var tog du vägen??
Hela kroppen blev helt tömd på energi o jag orkade knapp lyfta benen. I bland slår de bara på så.Precis som om all luft går ur mig.
Aja den kommer väl tillbaks igen.
Bara att känna hur altanendörren står o slår
o friskluft kmr in kan ju läka vilken själ som helst.
Stefan tog med flickorna på promenad o parklek o jag o Pontus körde till Maxi o ÖB.
Köpte de jag skulle o lite till.
Miranda kom hem glad i hågen o med en liten fångst i sin lilla handväska:en gräshoppa hehe.
Titta mamma va fin den ska jag ha som gosedjur......
Mamma (jag då) NEJ MIRANDA TA UT DEN PÅ ALTANEN.
Jag var inte lika road.
Till jul kan hon få en hamster...el nåt......

Jahopp där somnade Mollie o jag ska gå o ta fram min bigpack ostbågar o slänga mig i soffan. Ska inte ens ta en tvätt.Den väntar troget där nere tills i morron o ingen annan lär hinna före. ...
Gokväll//Monica

Hade vi tålt katt så hade vi haft flera stycken.

Av Liljenberg - 10 augusti 2014 10:08

Morrnmorrn dax o vakna..el iaf att gå upp.
Blev sent i natt då jag hade en traderaauktion som slutade 01.35.Ville vara vaken o se hur de gick för den.
De gick bra.
Pontus o Mollie bygger koja i vår säng.
Ponte han prattränar henne....
I morron ska hon få ta med sin lilla kattväska o gå mot första dagisdagen.
Jag gissar på att hon inte kmr vilja gå därifrån.
Nu frukost.Trevlig dag/Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards