ploppviola

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Liljenberg - 21 augusti 2014 16:37

Mathandling i dag oxå. Köpte fler bröd på Kvantum för 19.90.Kostar annars 25.90
Har gjort lite prisjämförelser o Kvantum är dyrare på Bregott. Dom tar där 30.90 o Maxi tar 25.90
Rivosten på Kvantum 53.90 o Max 48.90
Rätt stor skillnad kan jag tycka.
Sen kmr vi denna helgen helt slopa läsken chipsen o lösgodis. I stället blir de popcorn o kexchoklad för alla.De kostade mig 90 kr.Jag brukar handla för runt 4/500.Galet jag vet!

Nu har jag fyllt min frysbox.Alltid skön känsla.
Syster Marie var med o handlade o hon hade gjort bla fina burkar till töserna.

Miranda är hos farmor o Mollie o jag har solat oss på altanen.
Sen har Mollie staylat mig.Rätt snygg om jag får säga de själv haha.
Nu är de snart kvällsmat. Ska bli gott med müsli o fil.
Har köpt egenblandad på Kvantum med tranbär kokos solros o pumpakärnor mm.

I morron är Mollies sista inskolningsdag o de har bara gått så bra.
Känner mig helt trygg att lämna henne där.
Hon är så kavat o tuff.
Sen kmr hon o Miranda gå Tisdag Onsdag Torsdag i stället för Mirandas tidigare Mån till Ons.
Mitt önskemål var att Miranda skulle få vara med på Bibelsamlingarna o dom är på Torsdagar i gengäld missar hon Måndagens "skogen"
Men då på Måndagen kmr jag o flickorna ha en egen skogendag.

Hej för nu//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards