ploppviola

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Liljenberg - 6 augusti 2014 23:09

Tänkte visa lite bilder på de jag skrev om i förra inlägget.

Den lila är Mollies regnoverall.
Den rosa vinteroverall.Helt underbar färgkombo med de rosa o orange o sen lite gröna smådetaljer i kedjorna.

Miranda blev sur för att både hon o Mollies fick rosa overaller.
Två helt olika rosa/cerise men de hjälpte tydligen inte.Sen fick Miranda ingen regnoverall o de blev orättvist tyckte hon.

Data o spelnördar. .hehe.
Sov gott!!//M

Av Liljenberg - 6 augusti 2014 18:06

  Look here             



Äckligt mätt efter  att ha ätit kall kyckling  med pommes o wokade grönsaker.

Var mätt efter portion 1 o efter portion 2:svinmätt!

Men gott var de   


Flickorna var så busiga här på fm att vi bestämde oss för att ut o gå.

Jag hade paket på Statoil som skulle hämtas så de gjorde  vi först:

Vinterstövlar till Miranda o Mollie.1500 kr fattigare.Men köper hellre med kvalitee  o sen slippa köpa nya för att första skorna som kostar 399 inte håller vatten o kyla ute.


Sen mot stan o fixade skalkläder tillMolllie på Kappahl.Gick på 399+179


Gick o tittade lite


Sen hämtade jag ut tre overaller.En till Miranda o två till Mollie:ca 500 stycket.


Dessförinnan har jag även köpt fleecekläder från Didrikson till Mollie även dom kostade 500 ........ujuj. Så nu kan Mollie börja på dagis i lugn o ro o slippa frysa.

Jag är glad att killarnas vinterkläder pasar även iår.Inga slitage o inte för små.

Nu ger de sig om Jacob kan ha sina:hoppas   


Nu ska här röjas o grejas.Glöm inte o titta in på mina länkar i detta samt tidigare inlägg.Ha de//M








Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards