ploppviola

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Liljenberg - 1 mars 2015 01:00

Någon som vill köpa ett par helt nya VINCENT SKOR stl 22.Svarta o superfina.Vill ha 300 för dom.Kostar strax över 700 i butik
Kan skickas mot 28 kr i frakt.
Vill även sälja ett par rosa VINCENT SKOR NYA stl 19.Kan oxå skickas för 28 kr i frakt.Vill ha 300 för dom oxå.Dom ligger på över 700 i butik.
Superfina.
Bilder längst ner i detta inlägg

Jag har länge velat ha en kvalitets plattång så i dag klickade jag hem en o ett bra värmeskydd
NU SKA JAG SOVA...hoppas jag.Natti//M

Av Liljenberg - 1 mars 2015 00:21

Mars
Undrar om de blir en tidig vår?
De känns så.
Jag är sugen på vårkläder
Dessa två par(bilderna nedan) är beställda till Mollie
Jag gillar Kavat.
Lite dyrare men bra kvalitet o snygga.

Kanske passar Mirandas från i somras.Ska kolla de först.
Killarnas passar troligen då jag köpte på sensommaren till dom.
I morron blir de dans för Miranda o fotboll för Jacob.
Vi ska fixa lite där nere så rörläggaren kan fixa de sista med rören.
Vi har monterat på glasskivorna o skåpsluckorma på badrums o toaskåpen
.
Förhoppningsvis dyker elkillen upp o fixar strömmen i veckan o sätter dosorna.Skulle gissa på att vi har två veckor kvar här inne.
Max
Godnatt på er.
Sov gott//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards