ploppviola

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Liljenberg - 6 mars 2015 21:41

Packat upp min nya brödrost.Den ser rätt rolig ut bredvid radion stor som den är.Men shit va fin den är.Värd varenda cent.

Vi har haft en trevlig eftermiddag.
Massa barn o bus.

Mollie började kissa på pottan hemma i går.Hon har gjort de ett par veckor på dagis.Här hemma har hon testat o sitta på pottan 1000 ggr men de kom inget.I dag har hon trosor o har gjort både a och b där.I pottan alltså

Jag har precis somnat Miranda o strax blir den traditionella filmtajmen med snacks o gott.

Vi kikar lite på möbler till kök o matsal nu o vi vill ha något mindre bord i köket o sen braxar vi
på med ner platser i matsalen i stället... tror vi.
En vit köksbänk ska införskaffas o ev bygger Stefan ett smalt bord som jag ska måla.Stolarna köper vi.
De finns flera köksbänkar på blocket för runt 1000/1500 men en bit o köra.Ingen som har en över? Den behöver inte va vit utan jag målar den annars.
Jyst har en för drygt 1800,men vill vill ha en liten bredare egentligen.



Jysks

Av Liljenberg - 6 mars 2015 12:52

förutom golvet som för tillfället täcks med papp då målaren målat precis

In till Biorummet
Där vi fått flytta i hop allt från hela nedanvåningen där rörmockare/rörläggare drar rör o grejer

Lillskruttan väntar på sina nästkusinisar

Av Liljenberg - 6 mars 2015 12:17

Någon har frågat om jag kan ta en bild från gamla köket o in i nya delen.Så här kmr de

Av Liljenberg - 6 mars 2015 11:28

Skor till Mollie som kom i går.Älskar dessa Kavatskor

Fyndade även Reimaskor till Miranda o en Didriksonjacka.50% på Lekmer

Fredagen är helt klart veckans bästa dag.

Lite lister satta i dag.

Sen körde snickaren 10.30.Jag blir tokig....dom brukar jobba till 13.00 på Fredagar men tiden krymper ner o mer.Så lite kvar att de är så surt när de ändå ska dra ut på tiden.

Jag har sovit bättre än förväntat i natt.Hade så hemskt ont i rygg o bäckenet.Hittade ingen sovställning först, för allt gjorde ont.Tog värktabletter o värmde vetekudden
Sen vaknade jag bättre men riktigt öm i hela ryggen o hugger till då o då.
Nu börjar smärtan komma tillbaka så jag ska sätta mig med vetekudden igen en stund innan min systerdotter kmr med sina små.

Trevlig Fredag//M

Matsal/vardagsrum

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards