ploppviola

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Liljenberg - 15 mars 2015 19:23

Garaget

Nu hoppas vi på att börja använda vårt nya hem i veckan.
Känns så nära men ändå så långt i från.
De är långt i från klart för vår del.
Nu ska vi bestämma oss för ett kök o sen ska de upp.
Sen väntar rivning av en vägg mellan gamla sovrummet o gamla köket där de ska bli tvrum/sällskapsrum
Inte bråttom men ändå något vi behöver o vill ha.
Så länge får vårt gamla sovrum fortsätta fungera som tvrum

Så fort vi fått besiktigat ska jag köra o köpa vita krukor o blommor.Som jag längtat efter blommor.

Vi ska köpa persienner oxå så vi kan dra ner.Den nya sängen ska monteras o flytta in i nya rummet.
Sen ska här köpas lampor mm.

Det halvåret har varit spännande o vi har varit både förväntansfulla o otåliga.

De märka även på barnen.Dom vill bara att vi ska bli själva igen o att de ska va slut på springet.

Nu har jag somnat min lilla höna o jag ska ta mig ner till tvätten.Hoppas rörmokaren gör de sista i veckan.Jag måste bort med tvätt så han kan arbeta där nere.

/M

Av Liljenberg - 15 mars 2015 09:46

att man alltid ska vakna frisk.
De ena har avlöst de andra en tid nu.
Att barnen är sjuka är jag van vid men att jag ständigt ska vakna med något är trist o eftersom jag är spindeln i nätet drabbas alla.
Först ryggskott som gjorde att jag knappt kunde resa mig sen maginfluensan.På sistone har jag haft 4/5 migränanfall i veckan.I dag vaknar jag så yr att jag knappt kunde sitta upp ens.
Var bara att lägga sig ner med en ipren o lite nackmassage.Efter en varm dusch kan jag iaf va uppe.Men mår illa o är tung i huvudet
Jag kommer att uppskatta min hälsa hädanefter o inte ta den för given.
Stefan stack i väg för o städa min bil.
Jag ska försöka röja lite i köket.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards