ploppviola

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Liljenberg - 27 mars 2015 23:26

Grillchips o cola nere.Dörrar fönster plattor kollade.
Alla lagda även jag.
Ska kolla mina traderaauktioner,lite facebook lite Bloggerfy o sen försöka sova.Märkligt att jag varje kväll somnar med telefonen men sen när jag väl ska sova kmr alla tankar alla grejer jag ska göra.
Lite knipövningarplanera lite för de o detta.
Man är en jäkla spindel med massa trådar i nätet.
I morron vill jag vakna utan migrän o sen pigg o glad o full med energi.
Gonatt

Hos Tandläkaren i morse.Hon tyckte vi skulle ge Mollies napp till påskharen
Barn hinner knappt va barn färdigt förren dom ska bli stora.
Jag reducerar hennes användning tills vidare.
Han klarat att vänja tre barn av med napp hittills.Vissa svårare ännu andra men ingen av dom har napp i dag så målet är då slutfört.

Av Liljenberg - 27 mars 2015 19:12

Köpte denna för en tid sedan

Himla lättkörd o bra.

Vi har ätit varma mackor.
Stefan tog disken.Hur mycket(lite) de nu blir efter en ugnsmacka o jag intog ryggläge.
Otroligt trött o energilös.
Jag ska pallra mig upp o lägga Miranda nu.
Hon är åter full av exem efter en lite bättre tid.
Känns inte som jag tänker göra många knop till i dag.Se en film o sträcka handen ut och plocka upp grillchips till munnen blir nog allt.
Gokväll/M

Mollie har tagit min mössa.Den skulle hon ha hos tandläkaren.
Hon ser sjuk ut här.Lila under ögonen men bilden blev ljus o överdriver de lite.

Detta Vill jag ha på altanen utanför köket/köksbordet.Men målet är att köpa ett kök o ett köksbord först

Av Liljenberg - 27 mars 2015 13:05

 MÄRKESKLÄDER HÄR

ELLOS HÄR

MINTO HÄR

BONPRIX HÄR



Då var de Redag igen.En vecka susar snabbt förbi.Tur, de hade varit värre om tiden gick långsam el stod still som den gjort i perioder i livet(innan barnen kom  )


Nu kämpar man för o hinna allt innan sängen kallar o man stupar i den.


Mollie har varit hos tandläkaren o barnent gapade o lät tandis räkna tänderna.Dom var fina o rena så de var skönt.

Dom som känner mig vet att tänder är viktiga för mig.  


De är dom säkert för alla människor(mer el mindre)men jag slutar liksom aldrig borsta barnens(el mina egna)tänder.

Barnen klagar alltid o frågar "kan pappa borsta nästa gång"?

DE kan inte bli rent nog enligt mig  


Jag fick magsmärtor from hell efter vi kom hem  


Jag har ätit mycket mindre i två månader o har minskat 4.6 kg  


Dock kan jag inte äta mycket förren jag får ont  magen.Lite trist då jag i bland vill äta lite gott.Detta lite gott blev i går.

Först ostafralla med lillasyster o ett par kokoskakor på de o sen tyckte Stefan på kvällen att jag såg trött ut.

Så han gasade ner till affären o köpte geischa och cola zero till mig.De var två v sen jag drack läsk.

Åt halva geischat bara.


Men men man ska kanske va glad att man får ont så kan man hålla sig i från för mycket gott..Om man nu varit så smart att man fattade att låta bli o äta de  


Jag har dammsugat o svabbat golven.Finns inget bättre änn att gå barfota på nyskurade golv.

Funderar o filar på gardiner blommor o inredning.


Jag har rensat ut gamla böcker papper osv.Mycke åkte i soptunnan.Jag hittade mina betyg o omdömmen från jag gick i skolan praktiserade jobbade.Riktigt roligt o många minnen kom över mig.Allt från tiden jag var hos pappa som anhörigvårdare till mitt absoluta favoritjobb som var på Tyringe sjukhem(gamla Manhem)Saknar efter 8 år fortfarande "mina gamla" o arbetskompisarna.

Konstigt när jag sitter o tänker på alla jag hjälpt o varit hos genom åren.De är många o alla är ju då döda  


Nu ska jag fixa lite toaletter o sen förbereda fika till killarna kommer från skolan.


Gå in på mina länkar så blir jag glad.

Någon har undrat vrf jag har länkar på min blogg.De är av två orsaker:

1 För o visa er erbjudande/bra priser o intressanta sidor.(de kostar inget o klicka in o titta såklart)

2 sen tjänar jag 46 öre när du går in på den.

Tack!

Ha en trevlig Fredag på er alla//M






Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards