ploppviola

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Liljenberg - 4 mars 2015 22:52

Slänger in bilderna även här på bloggen.
Nedräkning sker nu ..iaf här inne.

Vår dusch har inte dykt upp ännu..
Golvet I vårt rum väntar o så är de väv o målning i hallen sen Tack o hej ungefär.
Rörmokarna är inte riktigt klara o elkillarna ska sätta kontakter o dosor.
Så nära men ändå ständiga förseningar.


Stenen till murarna ska beställas.Vi har valt färg ännu så länge.

Klinkers o staket ska läggas/sättas på lilla altanen framme vid altandörren i köket.Mot framsidan.

Dessutom ska elkillarna dra mer nere i garaget där just nu klinkersmannen håller på.Ett väntande o pusslande.

Go natt//M
.

Av Liljenberg - 4 mars 2015 16:57

Golvet Blev de inget med i dag.Dom ville va ute när de var fint:trappan.

Trappan är klar.

Molle på sin nya kompis

Av Liljenberg - 4 mars 2015 12:39

Samtal för Miranda på dagis i morse.En framåt flicka har jag som är sugen på o lära sig om bokstäver siffror mm.Ritar och pysslar.Är aldrig dum mot någon..
Jag känner mig nöjd.
Jag ska strax på samtal för Mollie o där är hennes tal i fokus.
Hon ligger en bra bit efter men de har hänt mycket på sistone.
Vi har tid både till logoped o audionom.

Hade en kaffegäst på snabbvisit i morse.Tack Sara för allt fint till flickorna.Kommer va julafton när dom kmr hem.

Snickaren håller på med trappan bak från altanen vi sparade, o som är nygjord med golv o staket.
Målaren slipar o målar i hallen.

Klinkersmannen är o klinkar i garaget.
Rörmokaren har varit här.

Jag har tvättat o plockat lite smått varstans.Svårt o veta riktigt var man ska ta vägen.Gubbar runt t benen hela tiden.Må de här sista gå snabbt.Jag vill börja kolla in grejer till de nya o börja tänka på kök.
Jag har fått nån sorts ryggskott o att sitta samt/böja/resa o vrida mig är helt olidligt.

Hej för nu//M

På väg till mig.Kika in du oxå på cdon.35% rabatt

En av dom vi tittat på

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards