ploppviola

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Liljenberg - 9 mars 2015 21:29

Badat bla denna hönan.Hon har så mycket badsaker att hon knappt får plats själv.
Bortse från mina snuskiga fogar i kaklet.
Ska storstädas så fort vi har vårt hus själva igen.
Badkaret ska kastas så fort vårt nya är i hamn.

Nu pågår uppdrag somna MollIie.Hoppas hon somnar på överskådlig tid.

Finns tvätt o ta reda på o lite packning inför i morron.
Blir mer o packa ner nu då jag tänker testa att åka i väg med Mollie utan blöja.Hon har ännu så länge inte kissat i trosorna en enda gång.

Vet inte när jag hade ett blöjfritt barn sist.Nu är hon iof bara 50 % fri men de känns helt underbart.




Av Liljenberg - 9 mars 2015 18:02

Duschen är på plats.Vi har ringt och påskyndat besiktningen.
Vi ska få prover på markteglet/klinkers som ska va på altanbiten fram.

Tydligen har elkillen blivit pappa o har varit pappaledig två veckor o började jobba denna v igen.

Så i veckan kmr han o gör sitt sista o så väntar vi på rörkillen som ska dra vattnet i köket o lite fix i garaget sen av med pappen o dax o flytta in!!!!

I morron vid middag kmr snickarna o smockar upp staketet på ena sidan fram
Jag o flickorna ska i väg på skojigheter med vänner.

Nu får jag väcka Mollan om jag ska få någon sömn denna sidan dagen.

//M

Mollie har nu trosor på dagtid o har fått köpa sig trosor dansskor o vattenflaska:lycklig flicka är hon.

Av Liljenberg - 9 mars 2015 09:22

Miranda har varit utslagen ett helt dygn men är nu pigg igen.Vilket skit rent ut sagt.
Mollie är oxå bättre.
Här har varit en gubbe o hämtat byggställningarna.
En som varit pappaledig två v är tillbaks o dom håller på o sätta upp duschen o högskåpet är uppe o på gång.Ja!!!De händer saker igen.Sista rycket nu tack!!

Ljust o fint

En till som inte känner sig bra nu

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards