ploppviola

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Liljenberg - 19 mars 2015 20:28

Då Har man ljus i nya köket.Elen dragen o jag har städat av allt igen
Ljus på badrum o toa oxå.
Bara i matsalen har vi 11 eluttag.
Gott om möjligheter att välja möblering lampor mm.

Vi var ute i trädgården efter dagis.Så sköna dagar nu.
Jag hade ingen jacka.

Isac har varit hos tandläkaren o de blev att han drog ut den tanden som dom med våld försökte dra ut på folktandvården för ett tag sedan.Den hade nu ingen rot utan satt bara i köttet.Lite bedövning sen kunde dom bara lyfta ut den.

Vi har ätit tacos..gör vi nästan alltid på Torsdagar.


Just nu somnar jag Mollie men hon verkar inte de minsta trött.

//M

Av Liljenberg - 19 mars 2015 07:48

Ska Snart lämna dessa hönorna.Sista dagen denna veckan.
Mirandas dagisplats ska sägas upp.Fick lappen i går.
Hon börjar skolan till hösten.
Mollie hade besök av logoped o pedagog i går från den förskolan vi har funderat på att komplettera med för henne.
Dock känner jag inte mig säker på hur jag står med tanke på att hennes tal förändrats sista tiden.Hon ligger fortfarande efter men är på väg.
Nu ska jag skicka i väg killarna till skolan.Trevlig Torsdag//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards