ploppviola

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Liljenberg - 10 mars 2015 15:36

Typiskt att dessa två hönor skulle vara så pigga o bråkningsbenägna(Mollie) just när mamma mår skit o vill vila.Käpprätt omöjligt uppdrag.
Deras pappa sover i all skens ro.Skönt o va man.
Hoppas nästa magsjuka är när minstingen är 25 så kanske även jag kan vila.
Adjö

Fått dom att att pyssla en liten stund.Då blev de tävling om vem som har vassast vässad penna."Ja...NEJ JA......

Av Liljenberg - 10 mars 2015 12:34

Jacob sov 1.5 timme på morron .Han mådde sen bättre ett tag men illa igen sen.
Isac började morgonen på dass.Först ena vägen o sen andra o de har fortsatt o håller på ännu.
Stefan har sovit sedan han spydde i morse.
Min mage vrålar o skriker o jag mår illa men har inte spytt ännu.Däremot andra vägen......sa no more.
Miranda är pigg o rastlös.Mollie o hon har lekt o kivas högljutt o jag har slumrat lite.Fy f.n säger jag för detta.
Sen tror jag vår familj haft allt o jag kräver att vi får va friska 10 år framåt.

Skulle inte förvåna mig om Pontus skit kmr i natt o jag bjuds på ännu en sömnlös natt.
Jag pallar inte dom numera.Nog för gammal helt enkelt.
P brukar va den som är friskaste av våra barn.Så var de inte när han var liten.Utan då var han ständigt sjuk.

//M

Av Liljenberg - 10 mars 2015 07:32

Besök inte oss i dag.
Jacob har varit uppe hela natten o kräkt.Jag menar hela natten...pågastakarn har inte fått en blund o inte jag håller.Nu på morgonen spyr Isac o är dålig i magen.Som om inte de var nog har Stefan spytt o nu ligger han o sover.Perfekt.Jag håller ställningarna jag var imte trött ändå(Ironi)
Ska snabbt bort o handla förnödenheter till familjen.Stå på låset när dom öppnar.Ska du handla? Välj inte kvantum detta är något i hästar aggressivt jag kmr löpa in o löpa ut.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards