ploppviola

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Liljenberg - 7 mars 2015 20:49

Vad Vill du se o läsa om i min blogg? Nåt ämne du brinner för?
Eller är de något du vill veta om mig/oss.Dela gärna med dig.

Jag har nu somnat Miranda o tänkte fixa med tvätten innan de blir ryggläge.
Gårdagens film blev de inte mycket av för min del.Först fick jag migrän o såg bara massa blixtar o mådde illa sen somnade jag.

Stefan tycker jag är hopplös...

Kanske ett ålderstecken att man somnar vid teven?
Ska bli skönt med soffa sen.Klart man blir trött när man halvligger o tittar film.


Jag är så sugen på att slita av pappen på golven o börja städa i de nya.De bara står o väntar.Jag vill bara sätta fingrarna i de.Jag längtar tom efter att få putsa dom nya fönsterna.Då är de illa.De o att stryka är inte mina favoritsysselsättningar.

Är de någon som vet var jag snabbt kan hitta ett litet stenhjärta där de står pappa på?
Behöver de på Måndag.De är pappas årsdag.
Dödsdag alltså.
19 år har jag varit utan min pappa.
Glömmer ALDRIG dagen han kom hem från sjukhuset.Hur jag o min syster vakade vid hans sida.Lukterna ,ångesten...paniken när han drog sista andetaget.....
Fy f..n för livet.Så märkligt att våra nära ska dö o en dag vi...
Jag undrar om pappa vet att jag är vuxen nu o att jag har barn!!??

Ser Han han oss??

Fick En liten påminnelse i dag om hur skört livet är.

STOR KRAM MIN VÄN.


PETRA festa lugnt nu o gör inget jag inte skulle gjort.Tack för geischarna

Nu ska jag ner o förhindra att mina handdukar möglar.
"lägg INTE dyngsura handdukar i tvättkorgen" funkar inte för min familj.


Go kväll//M

Minnen från Miranda var 2 år

Av Liljenberg - 7 mars 2015 17:26

hämtade jag i dag.
Liten men naggande God.
Ska göra lite småjobb med bloggen på den.
Jag har även hämtar min plattång Äntligen har jag en.
Den bästa på marknaden typ.
Jag har varit på jobbet.Jag hade fått en ny dammsugare.Stor skillnad på städningen.

Jag hade tre migränanfall i går o jag är rätt mör efter de.

Stefan står i köket o strax dax att äta.

Mitt ryggskott är lite sämre i dag.Var bättre i går.De gör ondast att lyfta o att gå.

I veckan ska vi ringa byggansvarige o ställa ngr frågor.Här är bara så lite jobb kvar inne att vi vill ha ett datum.

//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards