ploppviola

Alla inlägg den 8 mars 2015

2

Av Liljenberg - 8 mars 2015 22:41

Rättelse:natt på museet 2 ska de vara.Tack

Av Liljenberg - 8 mars 2015 21:41

Jag har velat ha detta ribbade staket i många år.Sett många som valt de.
Jag är så spänd på vad veckan har att bjuda på.
Inte mer maginfluensa Tack Miranda har sovit mestadels av dagen förutom för att spy som hon gjort 7/8 ggr.Hon har även 39 i feber är väldigt tagen.Mollie har bajsat massa lösa blöjor o kräkt lite Hon har varit pigg.
Miranda sover nu och o nog för natten.

Vi har röjt och städat i dag.Finns så mycket vi vill göra o saker som väntar.
Bara gubbarna blir klara o vi får besiktigat.Sen styr min bil o handlar blommor o krukor...till en början haha

Jag har så smått börjat fundera på matsedel o aktiviteter för sommaren.Långt till i now men börjat fundera sa jag hehe.
Ge mig era bästa mattips/fika mm inför varma dagar o trötta dagar.Även billiga utflyktsmål där bara bensin o matsäck ska kosta o ev lite inträde i bland.
Jag kmr va själv rätt mycket med barnen så kompisar sökes oxå med hyfsat jämngamla barn.
Vi kollar natt på museet 3...
Kul film.
Snart dax o sova...hoppas man får sova...
Hej för nu//M

Av Liljenberg - 8 mars 2015 14:42

Miranda är riktigt dålig.Hon har nästan sovit hela dagen.Allt kmr upp.Hon tog lite isglass o en merdryck men klarade inget av de.
MollIie har bara spytt lite men värre från andra hållet.Hon är dock piggare nu.Leker på rummet.
Jag har hängt tvätt ute på vår lilla nyrenoverade altanbit som blev kvar.Vilken hörna alltså.Sitter helt insynsskyddat så gott som.Satt o solade mig en stund.
Jag har röjt lite i köket.De är härligt med vår men tyvärr syns all skit.Inte lätt o städa nu Heller.
Hoppas vi får lite svar i morron.

De verkar sig inte bättre än att jag får nån släng av influnsan oxå.De har börjat köra i magen rätt duktigt.Proviva

Av Liljenberg - 8 mars 2015 10:47

Canvastavlor o inredning klicka på HÄR


Speciallhårvård klicka på HÄR


Miljömedvetenhet o brett sortiment klicka på HÄR


Trendiga väskor o lyxiga smycken klicka på HÄR      


Secrets klicka HÄR


1000tals spel klicka på HÄR


Roligaste presentsidan klicka på HÄR


Enligt önskemål ska jag samla fler länkar o ha med dom färre gånger.Tack för tipset  


Så klicka nu in o hitta massa inspiration.

Jag ska ta mig ner till affären o handla glass o dricka till mina små tjejer som ligger i maginfluensan.

Tvättmaskinen går varmare änn  vanligt o den lär mala heeeela dagen.

Ser ut o vara underbart väder ute.


Trevlig Söndag på er.

Av Liljenberg - 8 mars 2015 00:39

Snart i min ägo.
Man måste ju städa
o ha de fint
Verkar smidigt med denna handdammsugare.

Dammsugaren är från trettio o ljuslyktorna från bonprix

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards