ploppviola

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Liljenberg - 11 mars 2015 19:08

ECCO här

SOMMARMÖBLER HÄR

BAGARN O KOCKEN HÄR


KIka in   


Nu      av Miranda


Av Liljenberg - 11 mars 2015 13:53

Frugan börjar piggna på, nu är de bygget i huvudet igen.Vi ska ha ett klinkers ute på ena altanen o frågan om man ska välja mörkare el ljusare än huset Vad tycker du?
De är både frost o halksäkert.
Som ni ser har vi fått staket oxå.Snickarna har bara ett skåp kvar o sätta upp här inne sen good bye.Marktegel o murar o trappor ska göras men ska beställas sten o vi ska bestämma hur vi vill ha de.Nu är de kontakter o sista rörbitar bara. Får bli nästa v när vi är smittrisk.Inte kul o ge en spädbarnsfamilj denna skitsjuka

Flickorna blev överlycklig över sina nya klänningar.
Bilder på lite annan shopping tidigare i veckan.
Ja har fyndat på lekmer för 50%
Har blivit till tjejerna då killarna numera mest handlar på Intersport ,Jc mm

Nu ska ja ta ett tag i hallen.....

/M

Mollie har galt i två dag efter choklad så Ponte var snäll o gick o handlade.

Av Liljenberg - 11 mars 2015 11:49

Så då har gubben fått jobba lite.Lite fördelning får de va.
Legat på rygg o pekat.."hämta läsk" " ta min telefon" mm
Han blev helt matt o somnade.Ja bara att konstatera att vi män o kvinnor funkar olika
Stack ner en stund till Hembyggdsparken.Skönt att komma ut.
Mollie har sin envisa magknip.Har inte fått i henne mer än två skedar yoghurt o ett rån på två dagar.Då räknar jag inte den dagliga isglassen(glassarna) Sen dricker hon merdricka(sugrörs)
Jag mår lite illa igen o har magknip.
Åt en toast i morse o magen blev inte jätteglad.
2 kilo har jag minskat med denna helvetessjuka.
Stefan ska laga nån mat till oss sen.De ska stå honom dyrt att jag fick slita själv här när jag var lika kass hehe
Nu ska jag vila mig lite.Flickorna leker bråklöst en stund.

Av Liljenberg - 11 mars 2015 06:46

Uppe i ottan o spelar Bamse Honungsspel med Mollan.
Vi har SOVIT i natt.
Vi la oss tidigt o jag är så lättad.Några är dåliga i magen men inga spyor ännu så länge.
Ska duscha sjukan av mig nu sen måste vi lufta oss jag o tjejerna

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards