ploppviola

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Liljenberg - 29 mars 2015 23:32

att ändra klockan.
Finns barn som inte kan sova nu o känner massa press att klockan är 23.30
Fast hon egentligen är 22.30 när han brukar somna.
Två lugnande tabletter o en dos kroppshormon o ingen effekt.
Ångest är ett skit.
Den kommer som ett brev på posten på Söndagar(främst)
Håller tummarna nu att han somnar.
Mollie har vaknat flera ggr o är snorig o gnuggar näsan som en tok.
Hoppas hon sover hela natten...tack!

Go natt//M

Av Liljenberg - 29 mars 2015 19:05

Mollie fick en plötslig lust att simma.Hon skulle tvunget i sin baddräkt o sen har hon legat o simmat här som en tok.
Jag blir i skrivandets stund matad med massa kakor.I form av memoryspelkort.

Vi har ätit middagen som inte blev thaimat då dom hade stängt.
Vi tog pizza o i sekunden jag tog första tuggan välde massa skinka ur...Inte min grej.De skulle vält ur svamp.
Jag fick skrapa ur de värsta o äta lite skinka.Jag är ju inte vegetarian direkt.Men äter väldigt lite kött av just den sortens.

Nu är alla mätta o föräldrarna trötta.
Inte barnen enligt sig själva iaf.
Snart dax o borsta lite garnityr o tvätta små smutsiga händer.
Stefan o jag tänkte leta fram nån film o sen inta soffan o käka dillchips o choklad.I dag blir de inte geisha för min del utan med apelsinkrokant.Iskall cola...jag längtar..

Gokväll//M

De Blev lite grejer i garaget.Min fina rosa cykel som stått i ett låst släp sen vi började riva här.

Av Liljenberg - 29 mars 2015 16:50

Jag har varit o hämtat min kalasflicka.Hon hade fått påskägg o dom hade haft dansstopp o skattjakt till hennes lycka.
Vi körde bort till Kvantum o handlade lite Lite blev mer o vi kom hem med saker vi inte planerat.
Inte handla när man är hungrig.
Stefan är o tittar på Jacob som har fotbollsmatch.
Jag ska strax gå o duka.I kväll blir de Thaimat från Wookhouse.Helt magiskt gott är de.

Vi Har fått upp sista persiennerna i matsalen.
Jag ska köpa en vit gardinstång på Maxi.De ska vi ha i vårt sovrum.Undra vad för gardin som passar till den fonden vi valt.Grått el lila el vitt känns de som.

Sen ekar de i badrummet.Ska försöka få in lite som tar bort de.

Isac var glad i dag när han vaknade."Mamma hör så hes jag är.Jag har nog kommit i målbrottet"

Men lite tidigt känns de som.Men visst rösten är skrovlig.

Hejhej////M

Av Liljenberg - 29 mars 2015 11:39

Sista dagen på helgen är här.

Både skönt när de ska bli helg o när de ska bli vardag :)

Mollie vaknade tidigt,gick upp tog av blöjan,kissade tog på sig byxor o gick o la sig igen.

Så jag fick lite sovmorron.

Händer aldrig att jag ligger kvar längre änn till 7.30/8.00

Skönt men samtidigt är jag rädd att få migrän när jag sover ut.

Inte ännu så länge iaf.Men Söndag är en sådan dag de brukar komma.Fredag el söndag är vanligast av någon anledning.De blir en sådan dag när man ska pula o plocka lite varstans.

Stefan har flyttat ut allt skräp i garaget som ska till tippen.Han har även gjort en lekhörna till flickorna i källaren/nedanvåningen o sen har han flyttat ut hyllor i garaget där han sorterat upp sina verktyg o grejer.

Märks att han njuter av att ha ett garaget.

"jag är snart färdig"

Två timmar senare "jag är snart klar"  


Han lär nog inte blir klar.


Massa att flytta ut o sortera ut.Kul


Jag filar o funderar på gardiner färger krukor blommor mm.

Tyvärr får de mesta vänta tills nästa lön,då allt sa pang bom swisch borta denna månad.


Nu kommer lite länkar med kul grejer.gå gärna in o titta :)


Bluebox HÄR   En rolig presentsida          


Baldershage HÄR En helt underbar inredningssida som jag tror kan locka bla dig Tina S Hanna Q Malin P  Sara H


                Ha en fin dag//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards