ploppviola

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Liljenberg - 2 oktober 2014 22:56

De är extremt fördärvande att tänka negativt.De bryter ner på kort tid.Om man verkligen insåg hur negativitet bryter ner kropp o själ tror jag aldrig man hade utsatt sig för de igen.Så fokusera på de positiva..de ska jag försöka .
Som att jag absolut kommer kunna somna nu trots att magen skriker o har sig efter mat.
Go natt//M

Av Liljenberg - 2 oktober 2014 20:55

Blandad kompott.
Fredagshandlingen gjord.
Isacs prov ält o påläst.Vet inte om han fått in de men han är helt Slut. De får gå som de går..Men hoppas han slipper göra om de iaf.

Mollie fick en mössa av en snäll kompis mamma.Helt underbar o så fint gjord.TACK än en gång!

Pontus är så snygg i sina nya glasögon.Så lik min pappa o mig.
Miranda ville vara med o modella.
"Mamma du o jag har gröna ögon o långt hår"
Jepp vi är väldigt lika den bönan o jag.
Träffade en bekant på stan häromdagen som sett mig som barn o hon tyckte att mina flickor är så lika mig.
Roligt för alla våra fem barn är påtagligt lika oss båda.
Den som varit mest lik Stefan är Isac men en period var han riktigt lik mig.Kul

Mollie var väldigt lik mamma när hon var nyfödd.

Ska bli kul när resterande skol o dagsfoton kommer.

I morron blir de besök hos svärmor på förmiddag o parklek på eftermiddagen.

Slut för i dag//M



Av Liljenberg - 2 oktober 2014 14:47

Då var arbetsboden på plats o arbetet kommer påbörjas på riktigt.Uppbyggnad äntligen! !! Ramar är gjutna fram o bak.

Av Liljenberg - 2 oktober 2014 13:10

Varit på samtal på dagis för Mollie.

Hon pratar inte mycket mer änn när hon började men är framåt på andra plan..Men nu känner jag mig lite mer orolig änn innan med:lite orolig.

Hon fyller 3 i Februari o nu funderar jag mycket på hennes tal o när de ska komma i gång.Fick ngr tips på dagis o de tackar jag-/vi för..dom är super o jobbar på för o hjälpa Mollie..


Är de någon här som har haft barn som börjat prata sent?


Våra andra har varit sena med utal men inte talet på detta viset.


Små orosbollar börjar samla sig nu o jag måste skaka av mig de jag kan o tänka positivt...


Tackar för tips av er som känner igen er el har erfarenheter av detta...


//M




Av Liljenberg - 2 oktober 2014 07:03

 Klicka på EVA


Tidig morgon i dag..Mollie skulle upp 6.10 när jag gick upp:mindre lyckat..

Gnälligt o pipigt...

Utvecklingssamtal för Mollie nu på morgonen.

Sen mot Maxi o Fredagshandla..

Efter två dagar med kompisträff så behöver hemmet en rejäl rejd.

Dessutom har Isac halva provet kvar att läsa till.Så de ska letas information till de..

Tvätten kallar även..Hembyggdsparken får jag skjuta på tills i morron tyvärr..Eftermiddagen blir vigd till Isacs prov..Galet med ett så stort prov o så får dagar att läsa på....


Nu ska resten av barnens väckas..

Tack för ni läser:i går slog jag mitt läsarrekord..De hade varit 108 personer inne på min blogg i går.Så tack till er  //M


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards