ploppviola

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Liljenberg - 9 oktober 2014 20:36

Lite trädgårdslek efter dagis som slutade i skrikattacker.Mollie ville ha alla spannar för sig själv.Hon kastade massa grus på Miranda osv.Bara att gå in.

Jag har känt mig kass o visst är jag de.38 i feber. Lite Ipren på de o sen lagade jag tacos.Gott var de.

Nu har Miranda lekt klart med alla sina barbiedockor. Hon har klätt dom o provat skor/väskor/halsband mm.Jag frågade henne varför hon inte kan leka med dom på dagen.Miranda:men jag visste inte att de skulle va så här kul.Likadant var kväll.Så kul o leka..
Klart skönt när lillasyster sover o man får va i fred.
Liten sabotör är den lilla donnan.

I morron är de möte igen...Mer saker som ska redas ut o gås igenom.
De löser sig.
//M

Av Liljenberg - 9 oktober 2014 13:01

CDON KLICKA


Böcker,film tv mm


Av Liljenberg - 9 oktober 2014 12:51

Inga gubbar så långt ögat kan nå.
Hade hoppats på full fart men de tycks aldrig infinna sig....
Får se i morron då....
Hantverkare är ett folkslag för sig...
I dag är Mollie på dagis.
Hon hostar fortfarande men inte dom stora hostattacker som innan.
Isac är hemma i dag med.Hängig
Jag har Fredagshandlat o varit på apoteket o köpt ögondroppar. De har skavt o gjort ont flera dagar o jag är röd i vitorna o har fått små vaglar inne på franskanten.

Jag har avnjutit min goda Västerbottenpaj med goda grönsaker.Har du inte testat så gör de.Riktigt God.
Grönsaker är hackade inför tacosmiddagen i kväll.Ska bli gott.
Miranda o Mollie dagisfoto kom på förhandstitt o så skulle man beställa.Nu är de gjort. Både enskilda o syskonkort.
Mina fina hönor.
Båda lika mig både nu o när jag var liten.
Min näsa mun o ögonfärg,Kindben o äppelkinder har Miranda.Hon har exakt min hårfärg:rågblond med många blandade färger .Stefans ögonfransar.
Mollie är lik mig i hela ansiktet men Stefans huvudform o öron.De blonda har hon efter Stefan som liten.
Sen har Stefan o jag äktenskapstycke med både stora ögon o munnar så de blev en bra kombination hihi.
Enda tradiga är att vi båda hade exem som barn o att Miranda fått de.

Nu väntar vi bara på Jacobs bilder.
Han är lik min pappa o ena bror o en kombination av mig o Stefan.
Han är lik farfar på vissa tänder.
Snäll o godhjärtad o mån om djur o natur som sin morfar o farfar.

Nu ska jag åter till tvätten. Har parat i hopa massa strumpor o slängt flera som aldrig hittar sin make/a.
Måste hitta ett bättre system.Hur gör du? Funderar på o köpa en färg per barn/person o så typ 20 par till varje.
Ska bara ta en triss först hehe.
Hade behövt besöka Gekås men får se när de kan bli. Jordens paradis.

Tack för du läser//Monica


mailto:sandra.winsa@hotmail.com

Av Liljenberg - 9 oktober 2014 06:10

Godmorgon.Dax o vakna.
Trött som en allika.
Upp och fixa till fejset mm.
Slänga i mig gröt innan alla vaknar.
Mollie ska få gå till dagis i dag.Hon har saknat sin Sofia.
Världens sötaste lilla minimänniska som kmr o tar Mollie i handen direkt vi kommer in på dagis.
Hoppas de händer massa på byggfronten. Nu är de armeringsplattor golvvärmeslingor/rör som ska på plats.
Trevlig dag på er//Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards