ploppviola

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Liljenberg - 3 oktober 2014 23:57

Av Liljenberg - 3 oktober 2014 23:52

Av Liljenberg - 3 oktober 2014 23:46

Dax o krypa i säng...
Hoppas på att få sova mer än till 6.30 Tack.
Go natt//M

Av Liljenberg - 3 oktober 2014 21:48

Från sommaren.....
Två grebbor. ....

Av Liljenberg - 3 oktober 2014 20:14

En klubbad..............idol i sikte...

Bara chipsskålen som fattas o den kommer Stefan snart med....

Vilken/vilka är din favorit av idolerna??
Jag gillar Mollie.

Av Liljenberg - 3 oktober 2014 19:13

Sorryöverallaminalänkarmenpleasetittaingenomattklickapådennaraden


Maten är nere o tröttheten har infunnit sig.Tjejerna ligger i vår säng o kollar tv  o äter choklad..Pontus är i väg på Markan o Isac sitter o äter gott o spelar data..

Jacob sover över hos en kompis..Gissar på att dom sitter o spelar fifa nu  


Sen är de vår tur att inta sängposition o äta gott o kolla Idol.


Helgen(Lördag) består av jobb för min del o Söndagen går till gympa/dans för två av barnen.


Kanske blir jag utbjuden på Lördag av någon  



Känns som vi behöver komma i från..man är ju inte bara mamma fastänn de är ett jobb jag trivs bra med...Att även va kvinna/man är av betydelse för o orka vidare sen..


//M


 



För de finns inga......  


Av Liljenberg - 3 oktober 2014 16:31

 Hitta julklapppar=?KLICKA HÄR

.

De kostar inget att klicka men du kan hitta fina julklappar här.Bara klicka där de står klicka här  

Av Liljenberg - 3 oktober 2014 15:48

Haft en trevlig dag hos svärmor.Vi gick till 4 olika lekparker med flickorna.
Vädret var helt fantastiskt.Massa fina blommor på vägen ner till parkerna. Kul o gå o titta på hus o kolla trädgårdar.
Byggarna har varit o tagit bort gjutformen på baksidan men sen har inget mer gjorts.Gissar att de ska stelna under helgen.
El dom var o mätte höjden i hallen förresten.
Jag mitt nöt öppnade dörren ut i morse o tog ett steg rakt ut.Inte jättelyckat med tanke på att trappan är borta.
Aja mitt huvud o fot...
Nu ska jag fixa tacos.Mollie ville inte följa med hem då hon fick stanna hos farmor en stund till.
//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards