ploppviola

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Liljenberg - 21 oktober 2014 20:23

Miranda berättar för mig att hon ritat till Gud o Jesus för dom är snälla.Hihi enkla raka rättframma är dom små liven.
Nu har jag en trygg att klia o samma tös ska somna.
Jag känner mig trött förkyld o hängig.Värk i kroppen.Sova är nog enda boten känns de som.Go kväll från mig//M

Av Liljenberg - 21 oktober 2014 15:06

Fick jag och Mollie besöka i dag då hon har haft de jobbigt med andningen i natt.
Ringde Göingekliniken som inte tyckte vi skulle söka hos dom.
Stefan fick lämna Miranda på dagis.
Tryckte in Jacobs tandläkarebesök snabbt innan.
Sen mot Kristianstad.
På akutdörren stod de att om man besökt Eboladrabbat land/ställe skulle man ringa på en annan klocka där.Usch rös!!!

Iaf kom vi in direkt o dom kollade syresättning o temp som var bra.Iom att hon gapade på så såg dom inget akut utan tyckte de lät som krupp.
Så vi kunde lugnt köra hem igen.
Hon skorrar o väser o i kväll ska jag ge henne vidgande o Alvedon.
Har ont i mina ögon då jag sov typ noll o inget i natt.
Mollie somnade på hemvägen o nu känns hon lite piggare.Men tror jag håller henne hemma i morron oxå .
Nu leker hon o Miranda på sina rum.
Miranda var nöjd med pyjamaspartyt. Dom hade fått chips och popcorn.

I går kom sista väggen på bygget där bak.Annars händer verkligen INGET.
Stefan ska ringa dom i dag o sätta fast på dom.Så besvikna är vi.
Såg fram emot denna hösten/vintern o allt detta.Bara väntan o dålig kommunikation o ursäkter.Dåligt verkligen!
De är ett känt företag o vi har haft dom förr också.Så arg är jag på dom nu.
Men va fasen nu hör jag en grävare i trädgården .....se på tusen har gubbarna vaknat från sitt ide nu!!!!
Återkmr//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards