ploppviola

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Liljenberg - 28 oktober 2014 22:48

Frigolit på framme också.
Hoppas de fortsätter i morron.Ingen aktivitet bak i dag men man får va glad åt de lilla.

Längtar så efter vårt badkar o att inte behöva trängas om toan.
Har alltid velat ha dubbelvask o de blir de nu.
Sen just att inte behöva plastbaljan vid bad av flickorna.
Vi fick trevliga fikagäster nu i kväll o vi åt middag senare. Pang bom var denna kväll Slut.
I morron ska Miranda leka hos Malte o jag ska fixa för Pontus Hallowenbjudning på kvällen.
Nu ska jag in med en annons sen sova.Go natt//M

Av Liljenberg - 28 oktober 2014 15:25

De är full aktivitet på vår framsida. Dvs toalett badrum o hall.
Många rör ska dras o nu läggs frigolit. Ljuvligt ljud:de hamrar bankar borrar o låter.
De går framåt alltså.
Jag o min lillasyster o töserna har varit hos pappa o gjort fint i dag.Sen tog vi en tur till Förmedlingscentralen.Hittade lite smått som man alltid gör.
Servetter duschtvåler mm

Nu väntar på fikakompisar....

Sen blir de fisk o vitlökspotatis med citron o dillsås.

//M

Av Liljenberg - 28 oktober 2014 06:53

Uppe i ottan o hoppas på att här snart ska vara byggfolk.Liite typiskt att dom skule köra i gång just på höstlovet när man kunde fått lite sovmorron..Men kvittar,hellre att bygget köttar på!


Ny länk på gång.Gå in här o kika om du har lust:kostar inget :  Träning     


De är ordet träning ovan du klickar på alltså   


Mollie skulle givietvis upp i ottan:06:20 o nu sitter hon o kollar My little pony.Resten sover o jag ska koka mig  havregrynsgröt.

Får se vad vi gör sen...

Någon som har lus to hitta på något?  


Trevlig Tisdag!!//Monica



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards