ploppviola

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Liljenberg - 8 oktober 2014 23:34

Men denna är bara för kul.
Med den säger jag go natt /M

Av Liljenberg - 8 oktober 2014 21:31

De hände en del på bygget i dag.Väggar är resta o nu är bajamajan på plats så gubbarna kan skita i lugn o ro..hehe.
Hoppas deras arbetstider kommer bli mer än fram till lunch.
De är mycket väntan o planering för dom med kranbilar, cementbilar osv.

Efter en lång dansuppvisning sover nu Miranda o jag ska ner o tvätta hennes nya kjolar som hon måste ha i morron.Tack tradera.
Mollie sov sen middag så hon lär inte somna.
Av med sminket o sen slänga mig i säng o kolla Bonde.
Men först tvätten.//M

Av Liljenberg - 8 oktober 2014 10:16

De är här de händer.  
Kranbilen på plats.   .Blocken fram, på plats o bak håller dom på.Ska få bättre bilder sen när dom inte är här.Skygga gubbar som hade tejpat för våra kameror.
Stora tejpar på våra fönster.Tycker de kunde knackat på o sagt de i stället men men.
I dag fick jag ta källarhållet när jag kom hem efter att ha lämnat dom barn som skulle i väg.Isac o Mollie är sjuka.

Jag fick så många kommentarer o hälsningar o besök i går så jag blev helt rörd. Tänk att någon vill besöka lilla mig o sen skriva fina rader.STORT TACK till er o även till er som läser i de tysta.De betyder de också.
Dammsugaren har åkt en runda här o frukost/lunchen är nere.


Svärmor hämtar Miranda på dagis o tar henne med sig hem.Skönt,för Mollie bara bråkar med henne.Mollan börjar bli rastlös o längta till dagis.De märks tydligt.
Hon är en social liten en.

Mollie gjorde fint i hallen i dag....
Undran varför vi har ett rum till henne.

Passar på att säga GRATTIS till Marleen på födelsedagen.
Nu kallar plikter. De är de aldrig minskade tvättberget som ska åka på ans.

Trevlig dag//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards