ploppviola

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Liljenberg - 18 oktober 2014 23:34

Ja Niklas åkte ut...De har jag väntat på. Visst han sjunger bra men har INGET för övrigt.De skulle isf va en för stor portion "jag är bäst"
Heja Molly!!

Mästaren mättat kryper jag ner.Ska surfa lite o sen sova näringar innan Mollie väcker mig.Hon är inne i nån period då hon vaknar runt 06:30/07.00:helt onödigt.Jag vill sova till 8.
Sov gott på er.//M

Av Liljenberg - 18 oktober 2014 18:29

OH my så gott de var.
Kyckling bacon banan jordnötter grädde chilisås curry timjan
Salt peppar.
10 av 10.
De flesta av barnen gillade de.Inte Mollie men hon gillar ju aldrig maten.

Vi ska strax göra vid två trötta flickor.
Stefan ska ta ner killarna i biorummet o se film.Jag ska se idol.Blev aldrig att jag såg de i går.
Så berätta inte vem som åkte ut.

Nu ska flickorna bara äta upp sina äppelbitar . Miranda hoppas på att tanden ska åka ut.Tråden är så tunn nu.

Av Liljenberg - 18 oktober 2014 15:35

Färdig på jobbet:skönt.
Mirandas ben är bättre i dag så jag söker inte för de.
Hon är på väg o tappa sin första tand.Den hänger på en tråd bara o de har den gjort sista veckan.
3 till är lösa.
Tidigt men de är hon med allting fina vackra kloka tjej.
Hon var med på jobbet och hon har pysslat målat ritat i flera timmar.Alltid lika duktig att ha med sig.
Mysigt o bara ha tid med henne trots jag jobbar.Vi har alltid en gofika o i dag valde hon en munk med strössel på.

Ute är de mulet o träden skiftar i rött gult orange.Mycket löv har trillat.De gick fort o snart är vi inne i November.Jag ser fram emot vintern advent julen mm.

Bara vänta o se vad som händer i veckan på byggfronten. Har inga större förhoppningar men visst önskar jag att här händer grejer.

Färdigt kommer de bli men tror inte på deras tre månader iaf.
Tror vi kmr bli nöjda i slutänden men kmr inte anlita dom igen så länge jag har nåt o säga till om.
Dålig kommunikation.
Lättare o förstå om man vet anledning.
Tror dom tagit vatten över huvudet o dom har för många jobb samtidigt.

Nej nu ska jag fortsätta sträcka ut mig på sängen.
De är är Stefans matlagningsdag o de ska bli flygande Jacob.Gott
Nu gosa med mina flickor.

Trevlig kväll//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards