ploppviola

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Liljenberg - 15 oktober 2014 22:48

Rekommenderas inte.Håret tetsade i hopa sig o var helt omöjligt att reda ut.Aldrig igen...
En flaska spraybalsam o väldigt mycket mindre hår på huvudet.
Bomba mig med tips på välgörande kurer för torrt o skört hår.
Sa till Miranda att jag kanske måste klippa av håret.
Miranda:nej mamma gör de inte.Vi tjejer måste ha långt i hopa.

Nu ska jag sova.I morron är de massa ärende på schemat.
Sov sött//M

Av Liljenberg - 15 oktober 2014 14:03

Ska du ha kalas? Kolla här


Kalas snart?

Ta dig en titt på denna sidan(här ovan där de står kolla här)


Massa fina kalasgrejer  


Ska själv in där o kika nu strax.

Isac fyller 12 om ca en månad...


Inte att han vill ha kalas el så men lite för familjen iaf.


I dag har jag fixat o trixat lite varstans medans barnen varit iväg på dagis o skola,

Mollies rum åkte på total omändring...

Där ska så småningom in ett skrivbord oxå så jag får bort med ytterligare en möbel snart..Troligen hennes fina röda byrå.

Jag var o la två stora påsar med leksaker till välgöring..Tror inte hon ens kommer märka att något är borta..Mycket bebisgrejer o sånt som funkat som:vi häller ut de på HELA golvet.  Tog mig även en runda till maxi för o fylla på med deras erbjudande denna veckan som är smörgåslimpa för 19:90 samt wella balsam för 10 kr..Dom har även bacon trepack för 20 men de var slut i dag..På Fredag ska jag komplettera igen..Gäller o passa på o sen är jag ju en hamster.Mår aldrig så bra som när kyl frys skafferi o mina lagerhyllor är fulla   


Nu är flickorna hämtade o "matade"


Eftermiddagens projekt är att jag ska tvätta håret.Ska prova min nya hårmask..Hoppas de ska ge mitt hår näring o styrka.Den är från Yves rocher.Ångest över hur mycket hår jag tappat..Jag har haft väldigt mycket hår innan .Fina strår men otroligt många o många lager..Frissan säger de varje gång..MEN förra gången sa hon:vad har hänt med ditt hår...Ahhhh ångest..De är ju normaltjockt nu men får ju inte tappa mer nu..De är dessutom väldigt torrt..Tar tacksam emot tips på kurer medel el annat..


Tack för ni läser/Monica







Av Liljenberg - 15 oktober 2014 05:53

Gomorron !
Dax att vakna o gnugga grusen ur ögonen.Tidig morron.Stefan har börjat vakna runt 5 o då måste han väcka mig 5 30 så jag inte försover mig sen.Ska nog börja ställa larmet på min mobil.Jag vill sova iaf till klockan 6.
Fördelen är att man får va i fred på toa o även äta gröten ostört.När väl barnen att vakna kör allt i gång i 110.

De regnar o droppar ute.Varje droppe hörs mot frigoliten där bak.
Ska bli himla intressant o höra vad som ska bli sagt i dag,vid samtalet med vår byggubbe.
Varför man kommer 2 timmar ena dan,inga timmar nästa osv...

Nu vill vi att de kör inga gång pang bom.

I dag ska flickorna till dagis,killarna till skolan.Förrutom Jacob som har ont i magen o huvudet.Han har även fått nåt jux med sin höft,som vi måste kolla upp.

När upp och o fixa till fejset o få på kläder innan lilla gumman bredvid mig vaknar.

Trevlig Onsdag på er.Höstiga hls Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards