ploppviola

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Liljenberg - 13 oktober 2014 22:02

Från fotbollen i går.
Min lilla flicka lycklig över en påse godis.Den vaktade hon med sitt liv:min min min

Jacke fick för sig o baka chokladbollar. Mycket goda.10 av 10 möjliga.
Nu ska jag försöka sova.Fick en fet pmsattack i kväll....tips mot de någon?Blir värre med åldern tyvärr...
Sov gott på er //M

Av Liljenberg - 13 oktober 2014 16:35

Träningsgrejer


denna sidan ska jag besöka o beställa lite träningsgrejer till ett utav mina barn i julklapp.

Av Liljenberg - 13 oktober 2014 12:37

Har fått meddelande om att vissa länkar inte fungerat/fungerat när ni klickat så jag testar o lägga upp dom igen


Länk 1:klicka här


Länk 2:klicka här


Länk 3:klicka här


Hoppas dom fungerar nu o att du klickar på dom...  Tack!Bara att sätta muspekaren på klicka här, o göra just så  




Av Liljenberg - 13 oktober 2014 12:21

Klockan10:00 dök två arbetsgubbar upp..dom har nu lagt ut frigoliten på hela golvet i garaget(bak)

Klockan 11:40 körde dom på vilket jag hoppas:middag..Vill se dom återkomma nu strax.


Jag o flickorna har varit o handlat lite förnödenheter


Fick äntligen bytt sängkläder i vår säng som numera fungerar som soffa åt familjen. den rök på en rejäl dammsugning oxå..Fanns allt möjligt i den:leksaker,hårband hårspännen godispapper papper ja allt möjligt.


Längar tills vi har tvrummet o då en soffa.


Jag har även fått dammsugit.Massa grus som dras in nu..


Flickorna ser lite på film men ska snart badas båda två.

Imorron är de dagis för deras del


Ute är de grått o mulet men varm o gott inne iaf  


Gillar hösten med innemys med ljus,alla fina färger,

en annan ro i själen för min del..


Nu ska här tapas upp badvatten.

På återhörande/Monica



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards