ploppviola

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Liljenberg - 17 oktober 2014 23:19

Fina tavlorna min syster gjort.

God fika

Miranda verkar ha fått någon infektion i knäet som jag förmodligen ska söka för i morron.

Nog för i dag.Ska ta min trötta mätta kropp o krypa ner.
Go matt//M

Av Liljenberg - 17 oktober 2014 19:21

Kollade ni in länken i förra inlägget? 


 
 
 
 
.

 
 
 

 

 
 

 
 
 

 

 


Så massa fint där var

En kartong på väg till mig iaf  

Vilka priser o vad mycket fint   



Kommer definitivt köpa där fler ggr.

Köpte bla flickornas julkläningar där.



Nu ska flickorna göras vid för sängen.Sen idol.Gokväll/M





Av Liljenberg - 17 oktober 2014 17:18

Superfina billiga kläder klicka här



Superfina billiga kläder klicka på länken ovan denna rad..

Långt under vanliga affärers priser

Av Liljenberg - 17 oktober 2014 12:34

  Glömde ju länken

HÄR



Av Liljenberg - 17 oktober 2014 11:23

             

En liten tillbakablick...


Idag regnar de för fullt:mysigt o en anledning att vara inne o bara vara..typ..Bara lite tvätt o fix..

Lämnat Isac på skolan.Pontus har börjat gå själv vissa dagar.

Vi andra fyllde på lite av vad som glömts i veckan( i affären då alltså)


Syster Marie kom nu med fina tavlor till flickorna.(bilder kommer senare på dessa fina)


Vi ska fika lite starx..Just nu leker dom med lego på Mollies rum o jag ska fixa lite här.


Behöver du julklappstips så kika in på mina länkar.Ska själv ta en titt..Skönt att bara klicka hem grejer o slippa rusa runt o stressa o trängas o få alla baciller  


Flickornas dagisfotonkom o jag bestämde mig för att bara behålla syskonbilderna o ett av korten på Miranda i hennes paket..Mollies enskilda kom inte av någon anledning..Lika bra de då syskonbilderna är så fina o de blir dyrt nog ändå..Nästa år går Miranda i skolan så då får dom ändå enskilda.


Inga gubbar ser man skymten av i dag men i går var Olle här o fyllde upp på framsidan i toalett/badrumsbygget..Sakta men säkert ter de sig..Tydligen har dom problem att få tag på rörläggaren..Nya förhoppningar inför nästa vecka alltså.


Nu håller vi helg o jag tackar för ni läser,klickar o allt ni gör   Trevlig helg på er alla..

/Monica











Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards