ploppviola

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Liljenberg - 10 oktober 2014 09:47

I dag kom Olle med Frigoliten. Nu är hans jobb klart o vi väntar på gubbarna som ska snickra.Man vet inte när dom dyker upp.Men de märker vi.
Flickorna är i gång o leker hundar.Ritar o emellan de kör dom racer med sina Bobbiecars.Fullt tempo med andra ord..Vad gör ni som inte har barn? Hihi . .

Min mamma kommer snart en snabb sväng.
Sen ska jag avnjuta tacostesterna efter i går o bara samla kraft inför kommande utmaningar.

Sen ska flickorna bli passade här o Stefan kommer hem.

Ser fram emot eftermiddagen när min kära bästis kommer o hennes ena son.Kanske ett barn till.Eller barn o barn."barnet"fyllde 18 i veckan.

Förhoppningsvis blir de pizza i kväll.Jag har gjort mitt inom matlagning denna vecka.
Inbakade med svamp är min nuvarande favorit.

I morgon blir de jobb för min del.

Vad gör du/ni i helgen?

Söndagen är blir att skjutsa Pontus o Miranda till gympa o dans.
Jacob har fotbollsmatch o vi ska alla dit.Kul för jag har inte varit med på ett tag.Svårt med livspusslet o vi får dela upp oss.
Jag sköter doktor, tandläkare,dom flesta barnens föräldramöten o utvecklingssamtalen.All tvätt städ o 95%av matlagningen.Mathandlingsrna är mina i stort sett.Söndagsskjutsningarna hänger på min lott.

Så jag behöver nog inte ha så dåligt samvete va!?

Men iaf ska de bli roligt.Min duktiga fotbollsspelare.

Trevlig fredag på er

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards