ploppviola

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Liljenberg - 4 oktober 2014 20:36

NUDÅ?KLICKA HÄR


Tydligen fungerade inte min förra länk.Så ja testarmed denna..

Klcka där de står klicka här..


Trots min mätta mage så proppade jag den ännu mer med godis från hemmakväll..Vet ej varför?Men iaf är de nu gjort..Har även chips på vänt men vet inte hur de ska gå..


Ska strax hämta hem Pontus.Isac gör ett försök att sova hos farmor..Gissar på att han snart knackar på dörren  


Jacob o hans kompis har riggat rummet för fifaspel.


Jag har en bunte tvätt som blänger stinnt mot mitt håll..  


Ingen risk att den är borta nästa gång man tittar heller,kanske lika bra då jag vill att varje plagg ska hittas sen.  


//M



Av Liljenberg - 4 oktober 2014 18:47

Efter jobbet stack vi till Elefanten. Plankstek med kyckling för mig o Elefantöra för Stefan.
Ett par öl slank ner för Stefan.Sprite för min del.
Proppmätta är vi nu.
Men gott var de.//M

Av Liljenberg - 4 oktober 2014 12:31

På jobbet med min pysselfia.
Fikapaus just nu med underbar Västerbottenpaj o nogatmazariner.
I eftermiddag/kväll ska ja nog ut o äta o gå på bio.....vi får se vi får se...uppdatering kommer//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards