ploppviola

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Liljenberg - 13 februari 2012 18:49

längre ner kändes de som..gått o kännt mig konstig:svårt o andas,röd i ansiktet o en allmän malande känsla i magen samtidigt som bebisen grejat en massa..Stod o diskade o så STICK som höll i sig en lång stund o sen sjönk något nedåt..Så antingen kör de i gång nu el så var de bara en del i processen o bebis är nu ännu längre ner!?Inte vet jag men svettas som en gris gör jag o springer här o plockar o grejar o packar o tvättar o planerar för fullt....


Stefan tog med sig Isac o Ponte ner till Maxi för Isac skulle köpa alla hjärtans dag present till sin tjej Ida  o Ponte ville hänga på som smakråd hihih..Isac har hjälpt Pontus att skriva en "frågachansenlapp" till en tjej i hans klass..Stort steg för Pontus som länge sagt att tjejer är äckliga,vi har sett att de menar han inte men han har spelat för o verka tuff...


I dag kom vårt svarta smidesstaket till hallen o grinden äntligen..Om inget annat händer så ska Stefan skruva upp de i kväll...


Jag kom i väg till stan i morse per bil,hade aldrig kunnat gå med mina sammandragningar samt att jag inte visste om migränen skulle komma tillbaks..Ännu inget men mår som sagt rätt konstigt o känner mig trött tung svårandad huvudvärk mm


Vi fikade på lövet o sen var de vanliga affärerna..Var inom Tiger o köpte en påse söta hjärtmarsmallows o lite söta servetter....

Miranda köpte sig en skrivbok..


På Kappahl hade dom halva priset på ALLA mössor vantar.så där blev fyra bebismössor o en till Mirre o så vantar till Pontus.....


Köpte en alla hjärtans present till svärisarna på Nisses...


De blev ungspannkaka för familjen,förrutom mig o Ponte som fick tonfisksallad...


Nu ska jag frösöka feja vidare o se vad de blir av med allt....


Ha  de!!//M









Av Liljenberg - 13 februari 2012 08:07

Blä i dag började de med blixtrande migrän för min del.....

Har legat o spännt mig under natten o inte vetat om vattnet skulle gå el ej..Sov oroligt o har varit på toa ett x antal ggr o riktigt ont i ljumskar o bäcken när jag gått upp...Sa att jag inte hade foglossningen men de tar jag tillbaks:de har  jag!!!


Stefan fick komma o hämta två av barnen till skolan,iom att jag har blixtrar så ser jag inte värst mycket innan  de går över..Tar bara nån halvtimme med panodlil,värmekudde o lite vila..Men tyvärr brukar de komma tillbaka flera ggr nu när jag har sällan..Två till tre anfall brukar de vara..


Min bästis ringde i går o ville att vi skulle gå o fika på stan i dag så de nappade jag på men vet nite om jag vågar ge mig ut nu då Varken för att jag knappt kan gå el om jag får fler migränattacker!?Kan ta bilen o snabbt åka hem o de kommer fler juh!?


Avvaktar nån timme till o ser.....


Ska försöka övertala Miranda o lägga av sin sommarkjol o ta annat på sig,blir svårt o koftan vägrade hon oxå ta på sig för de är inte kallt ute enligt henne...  


Miranda var sugen på o fika med kompisen Malte o sen titta lite i affärer..De är en härlig vinterdag med -13 grader....


Nu ska här bäddas sängar o sen fixa lite morronbestyr så hoppas jag på migränfri dag resterande bit av dagen...!!!

Ha en fin dag på er!!/M







Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards