ploppviola

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Liljenberg - 24 februari 2012 13:17

är min bebis o jag mår bra,förutom att jag vill leverera o de NU!!! Går som om jag har ett cykelhjul mellan bena o är tung som en nygödd julagris,andas o snarkar som en karl men annars så är allt frid o fröjd med den hormonstinna mamman jag  


Blir inte bättre av dagliga samtal som undrar om man kännt nåt..Kännt nåt?Kännt nåt?Vad är de jag ska känna?Mer änn den stressen då när "folk" ringer o undrar om jag kännt nåt?Ena dan samtal om att kronprinsessan fött o hon hann före o typ hejdå..??Är de en tävling vem som föder först?Jag föder när jag föder o dom som undrar hur man mår i vanliga fall kan ju få fortsätta undra men samtal som enbart kommer med frågan har du kännt nåt o nu kommer jag ringa varje dag o kolla, gör mig rosenrasande o jag kokar av ilska av o bara tänka på de..Ringer man varannan vecka i vanliga fall o aldrig hälsar på en så behöver man inte lägga två fingrar i kros för o bry sig nu heller,väcker endast en stor irritaion i mig..


Jag ringer o meddelar den dagen beisen är här o "folk" kommer få veta både vikt o längd o tom vilket kön min bebis har..Uppskattar inga lyckoönskningar in på förlossningen när man ligger med svåra värkar..STERSSANDE  när man nu ska bli kollad varje dag o skulle man då inte svara så går väl "ryktet" direkt o runtringningarna..


Ja nu låter jag som en hormonell ko men då får jag va hormonell för detta är så jag känner o jag vill bli uppskattad som ogravid oxå,dessutom så vill jag va intressant sen oxå o inte bara nu som de har en tendens att bli efter varje graviditet..Dessutom har jag fyra nu levande barn på utsidan som hade uppskattat om dom fick besök nån gång per år...


Om allt är så ensamt så kan man hälsa på:vi är hemma!!Sa även detta till personen i fråga för tre veckor sedan men fortfarande inget besök..Tar de som att man då inte vill besöka oss..fel???


Så då börjar irritationen lätta,skönt med pysventiler....


I dag var jag på maxi med tre tre minsta o handlade lite fredagsgott samt tacosingredienser..Trodde inte jag skulle komma i väg då de blev massa svaga värkar från o till o lite annat men de klingade av o i väg kom vi....


Stackars barnen fick ha med en hormonstinn irriterad mor som ställde stora krav på dom(brast efter dagliga telesamtalet)

Precis de jag menar med energitjuvar som ska ta kraft o ork ur en så man inte ens orkar va trevlig mot sin egen familj,,




Tror faktiskt inte jag kommer svara i telefon förren jag är hemma från bb....


Tre dagr kvar nu men blir de som med Mirre så åtta....


På tal om annat så tycker jag de är ett fint namn som valts till lilla sessan:Estelle!!!


Starx ska här hackas tacos,dammsugning är gjord,plock väntar o en förhoppningsvis trevlig fredag!!!!


Glad helg på er alla!!/M








Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards