ploppviola

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Liljenberg - 17 februari 2012 14:27

      Fick ett ryck o gjorde "smörgåstårtesmet o la på mackor..som jag nu förtärt några av.Haft ont från o till o undrar vad de blir av de hela?


Barnen är hemma,tankade o klara o smaskar nu på fredagssnax...


//M

Av Liljenberg - 17 februari 2012 10:42

 



Så här snygg kan man bli om man har tur:      



Middagen från i går:   ´"Ettan:tomatsås,svamp,lök,rivna morötter,buljong,svartpeppar,salt,chilisås o ketchup

"Tvåan:köttfärs, o samma som ettan minus svampen



Vi kom i väg till Maxi o fick handlat lite...snabbt hem,inte alls skönt o va ute o gå bara sticker o pressar nedåt..


Lillan ska snart somnas sen ska jag umgås lite med Isac som blev hemkörd från skolan av Stefan eftersom han var ledsen o mådde illa o hade ont i huvudet...igen...Tråkigt!Men nu håller vi lov en vecka o hoppas på att alla dumma baciller o skit dör ut!!


//M



Av Liljenberg - 17 februari 2012 07:23

Vakande 05:15 med massa blixtar o megaont i huvudet:nytt migränanfall!!Snabbt upp o värma vetekudden o så i med panodil...Smärtan ökar nu för varje anfall.massa hormoner som rusar runt o de enda som hjälper är att bebisen kommer ut...o de är nog just de som är i görningen iom att anfallen är så många o flera åt gången nu på sluttampen!!!


Stefan kommer o ska lämna barnen på skolan för jag har börjat få ont runt om rygg o nertill,inte regelbundet men då o då kommer de förvärkar som gör ont ont...

Sen nu 06:40 precis efter att första migränanfallet gått över kom ett till  


Som nu är över men de lämnade kvar illamående o smärta i halva huvud o en bit ner  ena ansiktshalvan..känner mig rätt så mätt på detta nu o tänker mig en leverans senast i natt faktiskt!!!


Pontus hoppas oxå på de så att bebisen kan va med på fredagsmyset,hiih


Kommer stanna kvar på bb tills pku-provet plus hörselprovet är taget,så jobbigt att bara åka hem o så in nån dag senare för o göra detta..Brukar vara en stress o den tänkte jag slippa denna gång...


Dagens projekt el iaf tanken så får vi se om de går genomföra:ta mig till Maxi o handla mjölk o fredagsgodis

Skura toan,speglar osv

Tvätta upp resten(en korg kvar bara  )


Fixa varma mackor inför i kväll o så de vanliga pulet(bädda,diska,damma lite,plocka på barnens rum osv)


Sen ska jag nog bara ta de lugnt o vänta på mer värkar el vattenavgång...  


Tack för erbjudande om barnvakt på söndag då vi står utan ett par timmar!!!!  


Hoppas ni får en mysig fredag!!!((M












Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards