ploppviola

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Liljenberg - 23 februari 2012 10:40

Tänk vad fantastiskt:en prinsessa är född!!!!


Stort GRATTIS till Viktoria o Daniel till ert lilla mirakel! Förstår mig INTE på vrf detta inte skulle vara speciellt?De är de alltid i mina ögon då ett barn föds o detta är speciellt o jag blev väldigt glad..Trots att de känns som jag nu är den ENDA gravida kvinnan på jorden!!!  


Tar inte något tecken som de är dax utan bara går o känner att ja jag känner när de startar,är dock fem dar kvar(räknade fel på en dag o trodde först fyra men nä 5 är de rätta)


Magen har sjunkt rejält!!!!  


Längtar efter mitt(vårt)pyre men tiden är ju faktiskt inte "ute" ännu utan jag håller nog i hopa ett par dar till minst..Sen så....!!!!


I natt fick jag dessutom ont i halsen o kunde knappt svälja o hade en rälig huvudvärk så nu blir de kurering som gäller..Började dagen med honungsvatten,brukar hjälpa rätt bra....kallsvettig o eländig känner jag mig men jag ska ta de lugnt så de gör egentligen inget....


Pontus gick bort till sin kompis några hus bort o Jacke gick som vanligt till qpoolen där han ska ha match i dag på eftermiddagen men han behövde komma dit innan tyckte han....


Farmor var här o lämnade Isac som sovit över hos dom sedan i går..dom hade varit på bio o sett Sean banan..Jag personligen gillar inte honom men barnen gör ju de så de fick gå för denna gången..De är ju kul o få komma på bio iaf....


Frukosten är gjord o röjd efter o sängarna bäddade o de vanliga stök o böket.....


Funderar på om o vad man ska laga till kvällen..Kanske pizza,alltså hämt????

Har verkligen inga krafter kvar i hela kroppen..Stor o fet är man,såg på vågen att den nu har masat sig upp på 20 kg+

Tungt o röra sig,tungt o andas osv men jag står ut ett par dar till...


Ha en fin dag på er alla!!!!//M






Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards