ploppviola

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Liljenberg - 19 februari 2012 09:40

har min bebis inte blivit ännu men snart så blir den de! Dock känns de i dag bra o som den kan få ligga kvar ett par  dagar till..Har kännt mig liite pressad av att svärföräldrarna inte kommer vara hemma under några timmar dag o när jag vaknade nu på morronen o inget hänt så kändes de bra i hela kroppen!!!


Hörde inga barn innan 07 o de kändes superbra! Isac o Ponte sov över hos varandra o dom skötte de snyggt o höll låg profil på kvällen samt sov till lite efter 07 sen tassade dom ner   källaren för o spela helt tyst...


Miranda sov från o till fram till 08:15 inte heller vanligt o fastänn jag vakande redan 07 så var de skönt o ligga o dra sig..


Nu är frukosten avverkad o vi slapp både att ta undan på bordet,torka av samt tömma diskmaskinen för de gjorde Jacob!!!Stor kille! Han ska få köpa xboxlive o var v'äldigt ivrig att frukosten skulle bli gjord så Stefan kunde betala in för ett års livespel så fort de bara gick  


Sen ska även Ponte få hjälp o köpa nåt på datan så han är lika ivrig han!!!


Så gott som all snö är borta o vi ska ut o gå en sväng så Miranda får komma till parken o gräva lite..hon snackar alltid om sin spade o den ska med nu....


Ser inte lovande ut inför sportlovet som är nu i veckan men skit samma de är härligt o se barmark igen o jag ser gärna att de går mot vår nu..längtar efter min kropp,skinnjacka,converse(som jag visserligen fått använda även i snön pga mina bajsdyra kängor som inte höll måttet)o att ut o köra med min fina syskonvagn med två små älsklingar i..såååååå nyfiken på vem som ska ligga i liggdelen......helt galet när man tänker på att man i dag inte har en suck om vem de är o så kanske om tre dar så är de en person med kön namn o man vet utseendet!! Märkligt o tänka så!!!!


Nu på lovet ska Jacob o Isac ha vars en fotbollscup med skolan o Jacob en med sitt fotbollslag...

Stefan ska vara med på två av dom om han/vi kan annars ska farmor el farfar vara med helt beroende på när min inneboende låter sig vräkas..Ska man sluta äta geischa o annat gott så kanske "den"flyttar ut....Vårt nya liv kommer börja då den är ute:choklad o läskstopp för de första..Drar in på mjölk oxå o kommer köra låglaktos i första taget o hjälper  inte de så helt mjölkfritt..TIPS!!???? God mat o nyttigsnax man kan ersätta med????


Jag brukar bli lite deprimerad då jag fött pga att man inte kan äta nåt gott knappt iom att vi har barn med superduperhyperkänsliga fis o bajsmagar...


Nu ska jag klä(hah försöka iaf)Miranda om vi hittar nåt som passar damen..Hon kör sina prinsesskläningar o jag behöver inga byxor/leggings till  


I em ska här spikas dom förbaskade utdragna listerna i hallen..Hoppas på att de blir gjort sen vill jag INTE renovera på en LÅNG tid tack!!


Jacob o hans farfar vann 6000 kr(13 rätt) i går på tipset,de var Jaccob som satte raden o farfar betalade så deras deal är att Jacob får 25% av vinsten,så den var han o lämnade nu till en mycket storleende Jacob  

Ha en fin dag på er!!//M














Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards