ploppviola

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Liljenberg - 20 februari 2012 10:36

Är bara förnamnet för denna bebis..Ännu en natt utan att vi kom i väg o ändå laddade Stefan videokameran i gårkväll..    


Vaknade med ångest och en klump i magen..Drömt massa dumma drömmar om att bebisen dog o att de var en flicka o att dr gav henne till mig o beklagade o jag höll henne o rätt var de var så kände jag lite sprattel o tänkte att hon får inte va död o sen vaknade jag..Ahh de är ju drf man vill få ut de lilla livet,man vill hålla "den" o se så allt är bra o att inget händer..annars gör de ju inget att "den" ligger kvar men just dessa tankar som maler i en o som gör en ivrig att få ut  den NU!!!!!

Sen kände jag såklart inga rörelser då jag vaknade o låg o hade massa ont i magen:ångest..Drack massa vatten o puffade på magen ett tag innan den började röra sig:väckte stackaren  

Iaf så blev de fart på skrutten o dopplern visade nu för en stund sedan 158-160 spm så nu känner jag mig lugn..Sen när jag gick upp så fick jag ont:värkar o de började pressa på MYCKET nedåt o smärta som ett band runt rygg o neråt..Plus en del hårdare stick så tänkte att jag ska inte ta ut nåt o tro nåt nu men bara avvakta o se o de fortsatte rätt länge från o till för att sen klinga av  Sjukt att man vill få ont hehhe men jag vill komma i väg iaf till kvällen/natten närmsta dagarna...


Så svårt o förstå o tro att de ska komma ut en bebis så nu vill jag ha bebviset..Kändes så maktlöst med missfallet som man då först gick o väntade på för o sen förlorade o sen ny bebis o så kommer den aldrig ut...känns evighetslångt o nu känner jag för o snusa bebis!!!!!!    


Fick frukosten avverkad,massa kladd o grejs då pojkarna skulle ha pizza till frukost o sen skulle Miranda greja massa så de blev en redig storstädning i köket efteråt o sen dammsugning av hall kök tvrum samt dammning av tvrum o dammsuga soffan,ut med dynorna o så lite annat pul,bla tvätt osv....Kvittar vad man gör så kommer de inte i gång

Vill ha fint när jag åker in men så fort en ny dag är här så-,jaha nya uppgifter o de du gjorde i går syns INTE,,hehe så är livet o tur man är något så när rörlig så man kan göra de iaf...man får vara glad åt de lilla  


Ska fixa rent i Jackes säng o sen får vi ta oss någonstans,vet ej var man vågar bege sig själv men ut måste vi iaf..Härligt o soligt,dock kallt men så skön luft..Har öppet på vädring o de känns liite VÅRIGT!!!!


Jacke gick ner till qpolen för o kolla på fotboll med två kompisar o i morron kommer Isac spela cup där,,dagens projekt blir o hitta hans fotbollsshorts..


De är sportlov denna vecka o så skönt o slippa gå upp klockan 6....


Ha en fin dag//M



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards