ploppviola

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Liljenberg - 29 februari 2012 20:00

Har ni sovit gott?



De kan jag inte direkt påstå att jag har iaf....





Då verkar de som saker har hänt under natten o ev levererar jag/vi en skottdag/årsbebis!!!!  


Vaknade klockan 02:30 och var uppe på toa o sen gick jag runt lite:kände mig lite orolig i kroppen men inget ont då iaf....


La mig igen o vaknade sen 04:20 med samma känsla som timmarna innan,upp igen o på toa:lite malande ont o började greja lite överallt så tyst de gick..Men sen hände inget mer o tänkte att jag kryper ner igen o så när Stefan gick upp klockan 06:15 så hade jag en riktig ond värk..gick o duschade o fick en till efter ett tag..Därefter har de fortsatt med korta men aj så onda värkar o ett tryck nedåt så jag har fått hålla i mig....


Ännu så länge är dom inte regelbundna men helt klart är något på gång..De blir till 99% en bebis närmsta dagen iaf...


Fy hum hum hum vad ont dom gör dessa ändå småvärkar.....  


Farfar var o hämtade barnen nu o Miranda grejar med vatten medans jag försöker plocka o bädda o snygga till lite här..Ska ringa svärmor om ett tag vill bara först se så de inte är falskt alarm,vilket jag inte hoppas el tror iof,men iaf så tidsinställer jag detta inlägg till kvällen så när de postas så har vi förhoppningsvis åkt in o de har kommit en bebis...Så förväntansfull..


Vill tacka för alla kommentarerna efter mitt inlägg i går,de var öppet o ärligt o inget jag tycker man ska behöva gömma undan el skämmas för..vi har levt o lever alla olika liv o gör så gott vi kan o de är skönt o ha en pysventil att få ur sig saker i o min blogg får funka så....


Givetvis älskar jag min mamma o familj annars hade jag inte brytt mig,de är för man vill att de ska vara bra som man blir upprörd/ledsen/besviken....


Att hänga ut någon har inte varit syftet....


Ha en fin dag(kväll)på er!!!//M


UPPDATERAT klockan 10:00:aj aj nu har jag ont,många onda värkar o även teckensblödning,ringt förlossnigen nu o dom tyckte jag skulle äta lite o vila lite o vänta på fler värkar o komma in om ett tag....tio min mellan värkarna o dom sitter i ca en minut....

Ska ta en snabbdusch till...........ringa svärmor(som ska ha Miranda) mm



Farfar hämtar pojkarna i skolan o dom kmr bli glada att jag har åkt i väg...  

en sista magbild bjuder jag på här o nu:  



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards