ploppviola

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Liljenberg - 25 februari 2012 13:56

var de i natt o sömnen har varit likamed obefintlig...men fick sova lite på småtimmarna iaf så jag känner mig som en människa trots allt. 


Kan inte titulera mig som fembarnsmamma heller då skrutten trivs väldigt bra där inne..dock gjorde den massa konster i gårkväll o vred o vände o sparkade o tryckte på men den lyckas bli där den är..


Jacob stannade hos farmor o farfar i går efter sin match o har inte kommit hem ännu..


Isac har en kompis här o dom spelar data o även Pontus är med dom..


Miranda har sparkcyklat på altanen o jag har tvättat,dammsugat o dammat Jackes rum..Alltid roliga upptäckter där inne..Hittade väl så där 25 strumpor intryckta lite här o var så nu kan jag nog ta fram strumplådan med singlarna o få i hopa en del par 


Stefan har monsterat basen til bebisens bilstol o nu står själva bilstolen i hallen o väntar....med en söt vit pytteliten overall i...bara bebis som fattas o vid detta laget var alla våra killar födda..Isac föddes i natt precis i denna graviditetsvecka, men de är två dar kvar så vi får se...Mirre föddes 40+4 o kanske även denna lilla räka tänker ligga över så pass!?Är helt säker på att den väger över 4 kilo är minst 51-52 lång..Ev tom 53 som Mirre var...


Vikten lär ju inte minska heller för varje dag men men den kommer säkert inom en vecka iaf o hinner kanske öka max några hundra gram till...


Stefan körde till jobbet för o fixa lite papper o uppdateringar på datorn o kommer senare i em/kväll o har då thaimat med sig hoppas även på ett geischa 


Nu ska här läsas lite bloggar o sen återgås till tvätten..


Ha en fin em på er alla!!/M


 







Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards