ploppviola

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Liljenberg - 1 januari 2015 16:59

en kraftig öroninflammation på höger öra.
Hämtat sulfa o nu fått i honom de o Alvedon.Nu sover han stackarn.Två timmars sömn i natt var vad han fick.
Han har spytt flera ggr så vi behövde inte sitta i något väntrum utan blev inskickade på ett rum direkt.Han spyr av smärta.
En glass är vad han ätit i dag.
Alla vet ju hur kul de är att spy galla. ..

Hemmagjord pizza i dag.
Ska tvätta.
Mycket att reda upp.
Saker poppar upp till ytan o jag har varit tung i bröstet en tid.Kulmen kom i går.
Glaset rann över o jag måste i tu med saker men de är svårt när barnen tar all vaken tid.Men jag fortsätter försöka o hålla huvudet högt.
På återhörande//M

Av Liljenberg - 1 januari 2015 13:09

Jobb utfört o nu väntar jag på samtal från jouren.
Pontus har kräkt av smärta o har jätteont i sitt öra.De rinner blod ur de.
Först stått i telekö på 1177 o nu på jouren på sjukhuset.Knappat in mitt nummer o dom ska ringa upp.Väntat 45 min nu.Dom stänger 15.30 o bion skiner sig för mig o Isac.
Nån som vill byta Liv?

Av Liljenberg - 1 januari 2015 09:40

Bjöd på en öroninflammation för Pontus del Jag har inte sovit o allt känns kasst.Ska bort o jobba nån timme o sen gå på Bio med Isac.
Först Kvantum med Miranda.Hämta paket o köpa Nutrilett.Min mage dödar mig.
Gissar på ett blödande magsår.....
//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards